کد خبر: 483656
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۲۲:۰۶:۰۰
| |

امام جمعه رشت:

روز قدس به نماد بزرگ مقاومت و قدرت دنیای اسلام تبدیل شده است

اآیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت گفت:به تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری روز قدس فراتر از یک روز ملی و منطقه ای بلکه مساله جهان اسلام است.

روز قدس به نماد بزرگ مقاومت و قدرت دنیای اسلام تبدیل شده است
کد خبر: 483656
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۲۲:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| امام جمعه رشت گفت:به تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری روز قدس فراتر از یک روز ملی و منطقه ای بلکه مساله جهان اسلام است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به روز جهانی قدس افزود: روز قدس به نماد بزرگ مقاومت و قدرت دنیای اسلام تبدیل شده و مساله ای انسانی و بشری است چون اگر مسلمانان بر علیه یاغیان جهان قیام نکنند، بلایی که بر سر این بخش از سرزمین اسلام آمده، بر سر سایر بلاد و کشورها نیز خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل هم اینک در شرایط افول قرار گرفته و تمام نقشه های شوم آن درباره ایران و سایر کشورهای اسلامی شکست خورده و مشکلات اخیری که برای نیروگاه نطنز و سایر مناطق آن پیش آمده ثابت می کند که این رژیم غاصب در موضع ضعف شدید قرار گرفته است.

وی به بیانات امام راحل در خصوص مبارزه با استکبار جهانی اشاره و بیان کرد: امام راحل تعبیری دارند که نیاز امروز جامعه اسلامی است مبنی بر اینکه تا کی به جای معامله با دشمنان اسلام و برای نجات قدس از اسلحه گرم غفلت نموده و با کارهای سازشگرانه، وقت گذرانده و به رژیم غاصب اسراییل فرصت می دهند تا به جنایت خود ادامه دهد.

امام جمعه رشت اضافه کرد: امروز در جبهه مقاومت شاهدیم که با ساخت موشک های دوربرد، میان برد و پهپاد و غیره دشمنان را به هراس انداخته ایم و این امر نشان می دهد جبهه مقاومت تا چه حد در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی موثر است.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: هم اینک نیز جبهه مقاومت در سراسر جهان باید خود را آماده کنند و در مقابله با آمریکا و دشمنان اسلام آنان را از آسیا و خاورمیانه خارج کرده و افول آمریکا و رژیم صهیونیستی را به نظاره بنشیند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: دنیای اسلام و بشریت به این باور رسیده که باید در برابر استکبار ایستادگی کرد.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها