کد خبر: 483703
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۰۷:۵۰:۳۸
| |

پس از فوق ثروتمندان و ستارگان سینما؛

طبقه بالای متوسط هند به دنبال فرار از کرونا به کشورهای دیگر هستند

مدیرعامل شرکت پرواز چارتری جت‌ست‌گو می‌گوید فوق‌ثروتمندان هندی و ستارگان بالیوود تنها افرادی نیستند که با هواپیمای شخصی از بحران رو به وخامت کرونا در هند فرار می‌کنند. ‌

طبقه بالای متوسط هند به دنبال فرار از کرونا به کشورهای دیگر هستند
کد خبر: 483703
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۰۷:۵۰:۳۸

اعتمادآنلاین| مدیرعامل شرکت پرواز چارتری جت‌ست‌گو می‌گوید فوق‌ثروتمندان هندی و ستارگان بالیوود تنها افرادی نیستند که با هواپیمای شخصی از بحران رو به وخامت کرونا در هند فرار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر‌، کانیکا تکریوال، رئیس جت‌ست‌گو می‌گوید: خانواده‌های طبقه بالای متوسط هم تمام منابع مالی خود را صرف فرار به مالدیو و دوبی می‌کنند.

رئیس جت‌ست‌گو می‌گوید: ما در هفته‌های اخیر شاهد افزایش 900 درصدی خرید بلیط به این مقاصد هستیم که 70 تا 80 درصد آن مربوط به طبقه بالای متوسط هند می‌باشد. این در حالی است که قبل از این بحران اکثریت مشتریان این پروازها را فوق‌ثروتمندان تشکیل می‌دادند.

بحران رو به وخامت کرونا وضعیتی ترسناک را بر هند حاکم کرده است. تنها در روز گذشته 412 هزار هندی به ویروس کرونا آلوده شدند. تکریوال می‌گوید: در چنین شرایطی در 10 روز اخیر هر شخصی که توانسته است هزینه اجاره یک هواپیمای چارتری یا جت خصوصی را فراهم کند از کشور فرار کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها