محمدحسن آصفری، نماینده اراک در مجلس:

هدف اسرائیل نابودی جمهوری اسلامی و کشورهای حوزه خلیج فارس است

نماینده اراک در مجلس گفت: از آنجا که رژیم صهیونیستی استراتژی حکومت از نیل تا فرات را در سر می پروراند هدف آن نابودی جمهوری اسلامی و کشورهای حوزه خلیج فارس است.

هدف اسرائیل نابودی جمهوری اسلامی و کشورهای حوزه خلیج فارس است
کد خبر: 483829
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدحسن آصفری، نماینده اراک در مجلس، با اشاره به گمانه زنی ها در خصوص تحولات در روابط بین ایران و عربستان، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران علاقه مند به برقراری ارتباط با تمام کشورها به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس است. ما اعتقاد داریم که ایران به همراه کشورهای حاشیه خلیج فارس یک دشمن مشترک دارند و آن نیز رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که رژیم صهیونیستی استراتژی حکومت از نیل تا فرات را در سر می پروراند هدف آن نابودی جمهوری اسلامی و کشورهای حوزه خلیج فارس است.

نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه ما علاقه مند به بالا بردن سطح روابط خود با تمام کشور های منطقه هستیم و جمهوری اسلامی در قطع ارتباط با هیچ کشوری پیش قدم نبوده است، تصریح کرد: این عربستان بود که در قطع روابط با ایران پیش قدم شد. اکنون نیز برای بازگشت، جمهوری اسلامی مشکلی ندارد، اما عربستان باید دست از اقدامات و رفتاری که با مردم یمن دارد، برداشته و اجازه دهد مردم یمن خودشان سرنوشتشان را تعیین کنند.

آصفری در پایان تاکید کرد: ایران آمادگی دارد که روابط خود با عربستان را به سطح قبل بازگرداند و مجلس نیز این آمادگی را دارد که اگر دولت لایحه ای در این خصوص به مجلس ارائه دهد آن را بررسی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها