کد خبر: 483924
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۲:۲۴:۰۰
| |

ماه‌عسل خیلی وقت است تمام شده

همیشه داستان این‌طوری است که شهد شیرین موفقیت در انتخابات، خیلی زود جای خودش را به مشقت کار و لزوم حل مشکلات می‌دهد. مخصوصا وقتی با یک ساختار غلط و در‌هم ریخته مواجه هستیم، این مساله خیلی هم بیشتر به‌چشم می‌آید.

ماه‌عسل خیلی وقت است تمام شده
کد خبر: 483924
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۲:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حالا این داستان شهاب عزیزی‌خادم است که اوایل اسفند در پی یک انتخابات پرماجرا رئیس فدراسیون فوتبال شد. او آن زمان بسیار خوشحال بود، اما دیری نپایید که دشواری این ماموریت را با تمام وجودش حس کرد. در این مدت انواع و اقسام اتفاقات عجیب و غریب برای فدراسیون رخ داده که البته در بعضی از آنها رد پای مدیران جدید این مجموعه هم مشهود بوده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، فدراسیون در ماجرای انتخاب یک چهره گمنام به‌نام مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم‌ملی جنجال به پا کرد، همزمان شکست در پرونده شکایت از AFC به دادگاه عالی ورزش هم از راه رسید و نیز ماجرای دو شغله بودن عزیزی‌خادم و عضویت او در هیات‌مدیره یک شرکت پتروشیمی هم حاشیه‌ساز شد.

با این همه آخرین داستان فدراسیون، یعنی مصادره ساختمان این مجموعه بابت طلب شستا از همه حادتر بود. شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی هنگام حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم‌ملی دو میلیون یورو به فدراسیون قرض داد تا دستمزد مربی بلژیکی را بپردازد. فدراسیون اما در بازپرداخت این پول به مشکل خورد تا کار به شکایت شستا و تشکیل پرونده قضایی بکشد. عاقبت داستان هم این شد که ساختمان فدراسیون به‌نام شستا مصادره و سند تک‌برگی هم به نام مالک جدید تغییر کرد. شستا حتی سه‌دانگ از ساختمان پرسپولیس را هم مصادره کرده تا هواداران این تیم رودرروی فدراسیون قرار بگیرند. همه اینها تازه مربوط به دو میلیون یوروی قبلی است، وگرنه اگر دادگاه عالی ورزش غرامت شش میلیون یورویی ویلموتس را تایید کند، مشکلات بسیار بزرگ‌تری برای فدراسیون به‌وجود خواهد آمد. کاش آقای عزیزی‌خادم از قبل به این معضلات اندیشیده و با چشم باز در انتخابات فدراسیون شرکت کرده باشد، وگرنه کار حسابی بیخ پیدا خواهد کرد.

ماه‌عسل خیلی زود تمام‌شده و حالا وقت کار‌کردن و جواب دادن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها