کد خبر: 483971
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۳:۴۷:۰۵
| |

دیوان محاسبات استان تهران در نامه‌ای به استاندار تهران مطرح کرد:

ضرورت مدیریت منابع نقدی ارزش افزوده برای رفع محرومیت

دیوان محاسبات استان تهران در نامه‌ای به استاندار تهران بر ضرورت مدیریت 6200 میلیارد تومان منابع نقدی ارزش افزوده برای رفع محرومیت تاکید کرد. رصد عملکرد شورا در این خصوص تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد.

ضرورت مدیریت منابع نقدی ارزش افزوده برای رفع محرومیت
کد خبر: 483971
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۳:۴۷:۰۵

اعتمادآنلاین| دیوان محاسبات استان تهران در نامه‌ای به استاندار تهران بر ضرورت مدیریت 6200 میلیارد تومان منابع نقدی ارزش افزوده برای رفع محرومیت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، طی نامه‌ای از سوی دیوان محاسبات استان تهران به محسنی بندپی استاندار تهران، استفاده از ظرفیت قانونی بند (ز) تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 برای رفع محرومیت شهرستان های استان مورد تاکید قرار گرفت.

در این نامه آمده است: در صورت استفاده از ظرفیت قانونی مذکور، ساماندهی و مدیریت حدود 6200 میلیارد تومان منابع نقدی ارزش افزوده برای استان تهران که چندین برابر بودجه عمرانی استان می باشد، فراهم شده و علاوه بر آبادانی و رفع محرومیت، از بی انضباطی مالی جلوگیری خواهد شد.

دیوان محاسبات استان تهران تاکید کرده است رصد عملکرد شورا در این خصوص تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد.

بر اساس این گزارش، شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان‌ها موظفند معادل سهم جمعیت ساکن در مناطق محروم و آسیب دیده از کل جمعیت هر استان را از محل عوارض جزء (1) بند (ب) ماده (6) قانون برنامه ششم توسعه صرف طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی و بهسازی در همان استان نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها