دلایل جنجال در فوتسال بانوان چه بود؟/ شریف: سازمان لیگ از داوران باتجربه استفاده کند

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی گفت: داوری بازی ما با حفاری در حد این مسابقه نبود.

دلایل جنجال در فوتسال بانوان چه بود؟/ شریف: سازمان لیگ از داوران باتجربه استفاده کند
کد خبر: 483989
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۴:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه شریف در خصوص بازی مقابل شرکت ملی حفاری و برتری 5 بر 2 عنوان کرد: در بازی با سایپا با وجود اینکه تیم برتر میدان بودیم اما شانس نداشتیم و بازی را واگذار کردیم. بعد از این مسابقه بچه‌ها مصمم شدند و برگشتند. ما هم آنالیزخوبیاز حفاری داشتیم که توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش فارس، وی افزود: حفاری پرافتخارترین تیم فوتسال بانوان است و این نتیجه نشانه ضعف تیم حفاری نیست. بچه‌های ما در کار تیمی فوق‌العاده بودند و توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی درباره حاشیه‌های ایجاد شده و انتقاد از داوری، خاطرنشان کرد: دوران بازی شب گذشته در سطح مسابقه نبودند. به نظرم سازمان لیگ برای این بازی‌ها که تعدادشان هم زیاد نیست از داوران باتجربه استفاده کند تا به خاطر یک سوت با اشتباه سهوی عملکرد تیم زیر سوال نرود.

شریف یادآور شد: بازی شب گذشته در سطح بالا و پربرخورد بود. هر دو تیم به داوری معترض بودند، به خاطر همین جنجال‌ها زیاد شد. فکر می کنم کمیته داوران باید برای بازی‌های بعد به فکر باشد تا این اتفاقات رخ ندهد. در این مسابقه تمرکز بچه‌ها و مربیان بیشتر روی داوری بود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم شما بتواند در پایان عنوان قهرمانی را کسب کند، گفت: الان نمی‌توان درباره جایگاه‌ها نظر داد. هر 4 تیم شانس برابری برای قهرمانی دارند به همین دلیل پیش‌بینی زود است. تمرکز ما برای هر بازی روی تیم مورد نظر است، از همین حالا هم به فکر بازی با نفت آبادان هستیم تا 3 امتیاز را در خانه کسب کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها