احمد حسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش اعلام کرد:

روند برگزاری امتحانات نهایی و کنکور در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به شرایط خاص کشور ستاد کرونا درباره‌ی نحوه برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری و غیرحضوری تصمیم گیری کرده است. اقداماتی درباره روند برگزاری کنکور هم انجام می‌شود.

روند برگزاری امتحانات نهایی و کنکور در کمیسیون آموزش
کد خبر: 484010
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۴:۳۹:۲۴

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون بر روند برگزاری امتحانات نهایی و کنکور نظارت می کند.

به گزارش ایسنا، احمد حسین فلاحی با اشاره به اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزار شدن آزمون های پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کشور ستاد کرونا درباره ی نحوه برگزاری امتحانات به صورت حضوری و غیرحضوری تصمیم گیری کرده است.

وی ادامه داد: امتحانات دو پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود دانش آموزان در این سن قدرت تشخیص دارند و می توانند پروتکل ها را رعایت کنند ضمن این که در خیلی از مناطق تعداد جمعیت امتحان دهنده زیاد نیست. در مناطق پرجمعیت هم قطعا باید پروتکل ها به بهترین شکل اجرا شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مجلس شورای اسلامی و به خصوص کمیسیون آموزش بر روند برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری نظارت می کند که این کار از باب انجام وظایف نظارتی اش است. این اقدامات درباره روند برگزاری کنکور هم انجام می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها