کد خبر: 484056
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۷:۳۴:۳۴
| |

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی:

سالانه هزار کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: در هشت سال گذشته به‌طور متوسط سالانه یک‌هزار کیلومتر به بزرگ‌راه‌های کشور اضافه شد که این یک رکورد است.ایجاد این بزرگراهها موجب ایمنی و افزایش بهره وری و کاهش بار ترافیکی در جاده ها و راههای کشور شده است. 

سالانه هزار کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه شد
کد خبر: 484056
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۷:۳۴:۳۴

اعتمادآنلاین| وزیر راه و شهرسازی گفت: در هشت سال گذشته به‌طور متوسط سالانه یک‌هزار کیلومتر به بزرگ‌راه‌های کشور اضافه شد که این یک رکورد است.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی عصر شنبه در یزد افزود: ایجاد این بزرگراهها موجب ایمنی و افزایش بهره وری و کاهش بار ترافیکی در جاده ها و راههای کشور شده است.

وی اظهار داشت : به علت قرار گرفتن سکونتگاه‌ها در پیرامون شهر، کاهش بار ترافیکی درون شهرها و ایجاد یک مسیر امن و ایمن برای شهروندان، ساخت بزرگراه‌ها در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

اسلامی در ادامه با اشاره به بهره برداری از طرح بزرگراه کنار گذر زارچ و اشکذر در استان یزد گفت: حدود صد کیلومتر بزرگراه هم تا نیمه اول سال‌جاری به بزرگراههای استان افزوده می شود که این یک کار بزرگی است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: طرح راه آهن یزد_ اقلید یکی از طولانی ترین مسیرهای ریلی کشور به طول 270 کیلومتر است که با اتصال آن شبکه ریلی استان کامل می شود که نقش مهمی در توسعه صنعتی و معدنی استان دارد.

وزیر راه و شهرسازی امروز در سفر به یزد از طرح راه آهن یزد - اقلید فارس بازدید کرد؛ بهره برداری از طرح بازآفرینی شهری مهریز از دیگر برنامه های سفر یکروزه اسلامی به این استان بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها