کد خبر: 484092
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۰۷:۴۶:۰۰
| |

ابراهیم اسدی، کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس:

روحیه جنگندگی و مبارزه طلبی در پرسپولیس موج می‌زند / قرمزها با پیروزی در اصفهان، آماده برد دربی می‌شوند

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس گفت: با وجود همه فشارها، روحیه جنگندگی و مبارزه طلبی در تیم فوتبال پرسپولیس موج می‌زند.

روحیه جنگندگی و مبارزه طلبی در پرسپولیس موج می‌زند / قرمزها با پیروزی در اصفهان، آماده برد دربی می‌شوند
کد خبر: 484092
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۰۷:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ابراهیم اسدی در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس با وجود خستگی ناشی از فشار بازی هایش در لیگ قهرمانان با توجه به صعود خوب و دلچسبی که در آسیا داشت، در حال حاضر از نظر فنی و روحی - روانی شرایط خوبی دارد و پس از آسیا حالا تمرکز خود را روی لیگ برتر معطوف کرده تا به روند بالانشینی و موفقیت خود ادامه دهد. با توجه به شرایط موجود و فاصله امتیازی و رقابت شدیدی که در جدول لیگ وجود دارد، پرسپولیس می داند که باید با تمام قوا به میدان برود تا بتواند به صدرنشینی اش تا رسیدن به قهرمانی ادامه دهد.


به گزارش برنا، او در ادامه گفت: با وجود همه فشارها، روحیه جنگندگی و مبارزه طلبی در پرسپولیس موج می زند و این تیم با پتاسیل بالای فنی اش و درایت مربیان می تواند بازی های باقی مانده از لیگ برتر را با کسب بهترین نتایج به پایان رسانده و باز هم قهرمان شود.

کاپیتان سال‌های قبل پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای بازی این تیم برابر سپاهان به خبرنگار برنا گفت: این بازی همیشه حساس و جذاب بوده و حتی زمانی که حساسیت جدولی هم وجود نداشت، این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حالا دوچندان است و می توان گفت این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد چرا که تیم برنده می تواند تا حدود زیادی صدرنشینی خود را تثبیت کند. با این تفاسیر فکر می کنم امشب شاهد نمایش ویژه ای از سوی دو تیم باشیم.

او تاکید کرد: در این بازی استفاده از هوش و سیاست های فوتبالی می تواند نقش زیادی در موفقیت تیم ها ایفا کند. دو تیم نفرات باتجربه و میدان دیده ای را در ترکیب خود دارند و تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد، بیشترین امتیاز و بهره را از این مسابقه خواهد برد.

هافبک اسبق پرسپولیس در پیش بودن دربی را در نتیجه موثر دانست و در این خصوص تصریح کرد: به هر حال دربی و نتیجه اش برای پرسپولیس مهم است و در پیش بودن این بازی می تواند در دیدار با سپاهان نیز تاثیراتی داشته باشد. با این تفاسیر امیدوارم پرسپولیس با پیروزی شیرین در اصفهان خود را برای برد برابر استقلال در دربی آماده کند.

اسدی در رابطه با پیش‌بینی‌اش درمورد نتیجه بازی سپاهان گفت: به نظرم پیروزی پرسپولیس در این بازی دور از دسترس نیست و پیش بینی می کنم تیم یحیی با حساب 2 بر یک برابر سپاهان به پیروزی برسد و برد ارزشمندی را از این دوئل 6 امتیازی به ارمغان آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها