کد خبر: 484233
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۹:۰۰
| |

حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی:

علیزاده از همه پتانسیل و ظرفیتش استفاده نکرد / می‌دانستیم کار در صوفیه سخت‌تر است

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: زمانی که سهمیه وزن 87 کیلوی المپیک در مسابقات گزینشی آسیایی از دست رفت، همه می‌دانستند کار در صوفیه خیلی سخت‌تر خواهد بود.

علیزاده از همه پتانسیل و ظرفیتش استفاده نکرد / می‌دانستیم کار در صوفیه سخت‌تر است
کد خبر: 484233
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید سوریان در مورد اینکه سهمیه وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی برای ایران از دست رفت و این تیم با ترکیب ناقص در المپیک توکیو 2020 شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: دوست داشتیم که این سهمیه را بگیریم و همه نیز برای تحقق آن تلاش کردند، اما متاسفانه این سهمیه از دست رفت.

به گزارش تسنیم، وی تصریح کرد: هر کسی که سرمربی باشد، طبیعتا دوست دارد ماحصل کارش را ببیند و اگر چیزی که برای آن تلاش شده، به دست نیاید، اسباب ناراحتی است. احساس می کنم ناصر علیزاده از همه ظرفیت و پتانسیل خود در این رقابت‌ها استفاده نکرد و می‌توانست از این بهتر کشتی بگیرد اما در آینده از او حرف‌های زیادی خواهیم شنید. سهمیه از دست رفت اما امیدوارم ناصر علیزاده آینده خوبی داشته باشد.

دارنده 7 مدال طلای کشتی جهان و المپیک با تاکید بر اینکه کیفیت تیم ملی فرنگی ایران در المپیک قطعا در اولویت با کمیت است، خاطرنشان کرد: همه تلاش کردند این مهم اتفاق بیفتد ولی وقتی ما در آسیایی آلماتی سهمیه را از دست دادیم، می‌دانستیم کار در صوفیه و گزینشی جهانی خیلی سخت تر است. حالا باید با 5 فرنگی‌کار به المپیک برویم و امیدوارم این بچه‌ها موفق عمل کنند. قطعا کیفیت خیلی مهمتر از کمیت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها