دیه‌گو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید :

بازی‌مان با بارسلونا همانگونه بود که تصورش را می‌کردیم/ تا انتهای فصل رقابت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید در طول 90 دقیقه مصاف شاگردانش با بارسلونا در هفته سی‌و‌پنجم لالیگا، همان اتفاقاتی رخ داد که او انتظارش را داشت.

بازی‌مان با بارسلونا همانگونه بود که تصورش را می‌کردیم/ تا انتهای فصل رقابت می‌کنیم
کد خبر: 484273
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۲:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی بدون گل شب گذشته (شنبه) مردانش برابر در خانه بارسلونا که به شانس قهرمانی هر دو تیم ضربه‌ای سنگین زد، گفت: همان چیزهایی که تصور می‌کردیم را در این بازی شاهد بودیم. من فکر می‌کنم که ما بازی را کنترل کردیم. توپ‌گیری‌‌مان خوب بودیم و در نیمه اول هم چند موقعیت برای گلزنی داشتیم. در نیمه دوم بازی متعادل‌تر شد. آنها هم چند موقعیت داشتند مانند موقعیتی که دمبله داشت. بهترین موقعیت ما هم همانی بود که کاراسکو داشت. بازیکنان ما همانقدر سختکوش بودند و ذهنیت جنگنده داشتند که در چند بازی اخیرمان در لالیگا نشان دادند. در این شرایط ما نه آسوده خاطر هستیم نه دچار جنون می‌شویم. بازی به بازی پیش می‌رویم تا ببینیم چه می‌شود. الان هم خونسرد هستیم، فردا استراحت می‌کنیم و بعد از آن هم برای بازی مقابل سوسیه‌داد آماده می‌شویم.

به گزارش تسنیم، سیمئونه افزود: ما بازی خوبی ارائه کردیم اما بارسلونا تیم بسیار بزرگی است که به دنبال پیدا کردن راهی برای ضربه زدن به ما بود. کومان از زمانی که به بارسلونا آمده کارهای مهمی در این تیم انجام داده است و ما نتیجه اعتمادش به بازیکنان جوان و پیشرفتی که در عملکرد آنها به وجود آمده است را می‌بینیم. آنها قهرمان جام حذفی شده‌اند و هنوز شانس قهرمانی در لالیگا را هم دارند.

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ادامه درباره شانس اول قهرمانی در فصل جاری لالیگا، اظهار داشت: رئال مادرید مانند همیشه رقابت خواهم کرد اما سویا هم هنوز انگیزه دارد. راه ما هم مشخص است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدواریم که تا پایان مسیر بتوانیم رقابت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها