رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال:

تکلیف دبیر فدراسیون بسکتبال همین هفته مشخص می‌شود/ یک عزل در فدراسیون داشتیم

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه این فدراسیون عزل و نصب‌های زیادی در دوره من نداشته گفت که طی همین هفته استعفای شبنم کلاهی مشخص می‌شود.

تکلیف دبیر فدراسیون بسکتبال همین هفته مشخص می‌شود/ یک عزل در فدراسیون داشتیم
کد خبر: 484319
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۳:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رامین طباطبایی در مورد پست دبیری فدراسیون بسکتبال که به دلیل اعلام کناره گیری شبنم کلاهی بدون متصدی شده است، گفت: اعلام استعفای خانم کلاهی صرفا به خاطر مسائل شخصی انجام شده و هیچ ارتباطی هم به فدراسیون و مسائل کاری آن ندارد.

به گزارش مهر، وی تصریح کرد: البته در مورد این استعفا و موافقت یا عدم موافقت با آن هنوز هیچی تصمیمی نگرفته ایم. طی این هفته قطعا این موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام می کنیم. در صورت موافقت با استعفای صورت گرفته هم جایگزین احتمالی را مشخص می کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این پرسش که «احتمال دارد گزینه جدید برای تصدی دبیری فدراسیون بازهم یک خانم باشد؟»، گفت: برای تکمیل کادر مدیریتی فدراسیون بدون نگاه جنسیتی اقدام به گزینش می کنیم. گزینه های موردنظر را بررسی و شایسته ترین را انتخاب می کنیم.

طباطبایی همچنین به برخی صحبت های مطرح مبنی بر بالا بودن آمار عزل و نصب های فدراسیون بسکتبال واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: نمی دانم مبنای این تحلیل ها چیست در حالیکه در برخی از کمیته ها و برای برخی پست ها اصلا جابه جایی نداشته ایم. در مورد همین پست دبیری آقای مسعود عماری گزینه منتخب فدراسیون بود که به خاطر بازنشستگی چاره ای جز انتخاب جدید باقی ماند.

وی به برخی جابه جایی های انجام شده در فدراسیون بسکتبال اشاره کرد و ادامه داد: مسئولیت دپارتمان آموزش با خانم مظفر بود اما وی به دلیل شرایط زندگی و سفر به خارج از کشور استعفا داد. کمیته داوران با آقای آبکاریان بود که او هم به دلیل بازنشستگی باید کنار می رفت. بعد از آن مسئولیت را به آقای سیفی زاده سپردیم اما خود من بنا به دلایلی تشخیص دادم که حضور آقای زحمت کش در این کمیته می تواند مثمرثمر تر باشد. در کمیته روابط عمومی هم مسئولیت با آقای دادمرزی بود اما به خاطر محدودیت هایی که در صدا و سیما داشت استعفا داد. بعد از آن تصمیم بر این شد از آقای بیات برای این کمیته استفاده شود که به خاطر برخی مسائل امکان ادامه همکاری وجود نداشت به همین دلیل جابه جایی جدید در این بخش ایجاد شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: در واقع تنها عزلی که من با تصمیم خود و بدون اجبار داشتم مربوط به آقای سیفی زاده بود. به غیر از این موضوع هیچ عزل دیگری نداشتیم. البته که تغییرات و جابه جایی نشان دهنده رشد و پویایی است. اینکه ثبات مدیریت صرفا وابسته به ثبات افراد باشد، درست نیست. با این همه اما در فدراسیون بسکتبال و طی ماه های گذشته عزل و نصب های زیادی نداشتیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها