کد خبر: 484345
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۳:۳۹:۰۰
| |

اعتراف دولت مستعفی یمن به 7800 کشته و زخمی در مأرب طی 4 ماه

عبدالله العلیمی مدیر دفتر رئیس جمهوری مستعفی یمن عبدربه منصور هادی به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از نیروهای هادی از آغاز سال جاری میلادی در جریان عملیات صنعاء برای آزادسازی استان مأرب اعتراف کرد.  

اعتراف دولت مستعفی یمن به 7800 کشته و زخمی در مأرب طی 4 ماه
کد خبر: 484345
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۳:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیر دفتر رئیس‌جمهور مستعفی یمن اعلام کرد که طی تنها چهارماه اخیر، در نبرد مأرب، 7800 نفر از نیروهای وابسته به این دولت کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش فارس، «عبدالله العلیمی» مدیر دفتر رئیس جمهوری مستعفی یمن «عبدربه منصور هادی» به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از نیروهای هادی از آغاز سال جاری میلادی در جریان عملیات صنعاء برای آزادسازی استان «مأرب» اعتراف کرد.

به نوشته پایگاه خبری «الخبر الیمنی»، وی تصریح کرد که از آغاز سال جاری میلادی (2021) تا اوایل ماه می، 2400 نفر از نیروهای هادی کشته و 5400 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

وی تصریح کرد که دولت هادی، آماده مذاکره با انصارالله یمن است و نمی‌خواهد مأرب را از دست بدهد.

این در حالی است که «سلطان العراده» استاندار مأرب وابسته به دولت هادی، پیشتر شمار قربانیان مأرب را 60 هزار نفر اعلام کرده بود.

«محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن شرط توقف جنگ در استان مارب، خروج بیگانگان، تروریستهای «داعش» و «القاعده» در این استان و باقی ماندن ساکنان اصلی این منطقه اعلام کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها