کد خبر: 484397
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۵:۰۴:۰۰
| |

مثلث MLN تشکیل می‌شود؟/ پاریس می‌خواهد نیمار، مسی و لواندوفسکی را در کنار هم قرار دهد

از پاریس خبر می‌رسد که ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به بازیکنان تیم گفته فصل آینده مسی در کنار آنها بازی خواهد کرد.

مثلث MLN تشکیل می‌شود؟/ پاریس می‌خواهد نیمار، مسی و لواندوفسکی را در کنار هم قرار دهد
کد خبر: 484397
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۵:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| همزمان با انتشار این شایعه، اعلام شد نیمار هم که تا دیروز دنبال جدایی و بازگشت به بارسلونا بود تا در کنار مسی به بازی ادامه دهد، موافقت خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده است. او تا سال2026 در ازای سالی 30میلیون یورو دستمزد در پاریس می‌ماند و فصل آینده در کنار دوستش، مسی بازی می‌کند.

به گزارش همشهری، این یک پیام دیگر هم دارد؛ اینکه امباپه می‌تواند به رؤیایش برای پیوستن به رئال‌مادرید نزدیک شود. پرداخت همزمان دستمزد مسی و نیمار و امباپه تقریبا غیرممکن است. مهاجم جوان فرانسوی که در دیدار برگشت نیمه‌نهایی مقابل من‌سیتی غایب بود تنها یک فصل دیگر قرارداد دارد و سپس آزاد می‌شود و پاریس که 4 بار بر سر مذاکرات تمدید قرارداد از سوی او پاسخ منفی شنیده، نمی‌خواهد این ستاره را رایگان از دست بدهد. از طرفی، پاریس برسر لواندوفسکی با سیتی و منچستر رقابت می‌کند و برای جذب این مهاجم 34ساله بایرن‌مونیخ 60میلیون یورو درنظر گرفته است.

ممکن است مثلث MLN متشکل از مسی، نیمار و لوا فصل آینده در این تیم شکل بگیرد و حریفان را بترساند. اگر یوفا تصمیم به محرومیت بارسا از لیگ قهرمانان بگیرد، این به سود مالک قطری پی‌اس‌جی خواهد بود چون مسی در تیمی نمی‌ماند که فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور ندارد.فلورنتینو پرس می‌خواهد با باز شدن سانتیاگو برنابئوی جدید به روی هواداران یک رئال‌مادرید دگرگون شده را به نمایش بگذارد. هواداران فعلا خواهان رفتن ادن آزار هستند و خود باشگاه هم می‌خواهد چند بازیکن حقوق ‌بالا مثل مارسلو، ایسکو، سبایوس، گرت بیل، اودریوسولا، یوویچ، ماریانو و احتمالا یکی از میان راموس و واران را رد کند. رئال مادرید با حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان این فصل 113میلیون یورو درآمد کسب کرد.

باشگاه قصد دارد با فروش بازیکنان یا آزادسازی آنها و پس‌انداز در پرداخت حقوق‌شان مبلغ 250میلیون یوروی دیگر هم در نقل‌وانتقالات تابستانی به‌دست آورد. سال قبل هم از فروش رگیلون و اسکار رودریگس 88میلیون به‌دست آمد و برای بازیکن جدید هزینه‌ای نشد. شاید پل پگوبا هم که تنها یک فصل دیگر با منچستر قرارداد دارد به آرزویش برای بازی در رئال برسد.

رئال‌مادرید در 5فصل گذشته کمترین هزینه نقل‌وانتقالاتی را بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی داشته و با وجود 300میلیون هزینه‌کرد در تابستان 2سال قبل برای خرید بازیکن، باز هم از لحاظ دخل و خرج کم‌هزینه‌تر از دیگران است. منچسترسیتی در این بازه زمانی 632میلیون یورو هزینه کرده، پاریس 373میلیون، بارسلونا 291و رئال‌مادرید تنها 41.7میلیون یورو که این ارقام با فرمول مابه‌التفاوت خرید و فروش بازیکن احتساب شده است. 61باشگاه هزینه خالص بیشتری نسبت به رئال از زمان سرمربیگری زیدان در سال2016به‌این‌سو داشته‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها