عباس مقتدایی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مجلس در تامین منافع ملت ایران با کسی تعارف ندارد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها حاکم است و توسط دولت باید در بالاترین سطح اجرا شود، طرف مقابل می‌داند مجلس در تامین منافع ملت ایران با کسی تعارف ندارد و ما بالاترین سطح تامین منافع ملی را دنبال می‌کنیم.

مجلس در تامین منافع ملت ایران با کسی تعارف ندارد
کد خبر: 484430
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۷:۵۳:۴۷

اعتمادآنلاین| عباس مقتدایی با اشاره به مذاکرات وین، گفت: موضع جهوری اسلامی ایران در ارتباط با تحریم‌ها و مذاکرات کاملا شفاف است، رفع همه تحریم‌ها و راستی‌آزمایی موضع رسمی ایران است. طرف مقابل بخشی از مباحث را مطرح می‌کند و گویی ذهنیت دارد ما ساده انگارانه با موضوع برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: تجربه ما در طول سالیان گذشته و تجربه همین تیم مذاکره کننده نشان می‌دهد که ما با طرفی بدعهد، پیمان شکن و ناقض تعهدات بین المللی روبه رو هستیم لذا مقام معظم رهبری سرخط اساسی را مشخص کرده است.

وی معتقد است: راستی آزمایی در زمان معقول باید اتفاق بیفتد و ما ببینیم که مانعی برای فروش یا انتقال پول یا دستیابی به منافع ایران از برجام وجود ندارد؟ لذا زمان بر بودن این فرایند طیبعی است. از سوی دیگر قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها حاکم است و توسط دولت باید در بالاترین سطح اجرا شود، طرف مقابل می‌داند مجلس در تامین منافع ملت ایران با کسی تعارف ندارد و ما بالاترین سطح تامین منافع ملی را دنبال می‌کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روزهای آینده زمانی که به آژانس‌بین المللی انرژی اتمی داده شد، به اتمام می‌رسد و قانون مجلس حاکم است لذا هر گونه تخلف از قانون با برخورد مجلس مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها