‌ اردشیر مطهری، نماینده گرمسار در مجلس:

رئیسی در جریان اصولگرایی، شیخوخیت دارد / بسیاری از جریانات اصلاح‌طلب خود را حامی رئیسی می‌دانند

نماینده گرمسار در مجلس گفت: بسیاری از جریانات اصلاح‌طلب نیز خود را حامی ایشان تصور می کنند و این دقیقا به مشی اخلاقی رئیسی باز می‌گردد.

رئیسی در جریان اصولگرایی، شیخوخیت دارد / بسیاری از جریانات اصلاح‌طلب خود را حامی رئیسی می‌دانند
کد خبر: 484602
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۰:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اردشیر مطهری، نماینده گرمسار در مجلس، با اشاره به محاسن کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، اظهارکرد: در خصوص انتخابات ما در مرحله اول آنچه لازم داریم، یک مشارکت قابل قبول است که إن‌شاءالله با حضور پرشور مردم اتفاق خواهد افتاد. اما در مرحله دوم بحث رقابت‌های انتخاباتی است که اسامی مختلفی همچنان مطرح هستند و برجسته‌ترین نام، آیت الله رئیسی است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه رئیسی از چند جهت دارای امتیازات برجسته و خاصی است که نمی‌توان به سادگی از آن عبور کرد، افزود:اول اینکه ایشان در آخرین انتخابات برگزار شده‌ ( سال 96) بیشترین میزان رای را پس از رئیس دولت فعلی کسب کرد. دوما کارنامه خوب، قابل قبول و مردم‌پسند ایشان در مدت ریاست بر قوه قضائیه است که توانسته با کمترین حاشیه، بیشترین رضایتمندی را در بین اقشار مختلف مردم و مراجعان به قوه قضائیه کسب کند و این در همه نظرسنجی‌های انجام شده انتخاباتی قابل مشاهده است.

نماینده گرمسار در مجلس در همین راستا ادامه داد:سومین موضوع، بحث شیخوخیت ایشان در جریان اصولگرایی و انقلابی است که به‌نظر چنانچه ایشان ورود نکنند، با تشتت و از هم‌گسیختگی رو به رو شده و ممکن است دوباره انتخابات به رقیب واگذار شود.مساله چهارم اما به شخصیت ایشان باز می‌گردد که حتی بسیاری از جریانات اصلاح‌طلب نیز خود را حامی ایشان تصور می کنند و این دقیقا به مشی اخلاقی آیت الله رئیسی باز می گردد.

مطهری تصریح کرد:موضوع بعدی این است که جریانات مختلف سیاسی با سلایق گوناگون حاضرند در کابینه ایشان سربازی کنند و این جامعیت در کاندیداهای احتمالی دیگر کمتر مشاهده می‌شود؛از همه مهم‌تر اینکه پس از فاجعه و بی‌کفایتی محض مدیریت دولت فعلی، کشور بشدت نیازمند کارآمدی، مجاهدت، آرامش روانی و قوا و قوت انقلابی است که از نظر بنده همه این موارد در آیت الله رئیسی و کابینه ایشان قابل تحقق می‌باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها