کد خبر: 484611
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۱:۰۷:۰۰
| |

مارکیونیوش، کاپیتان پاری سن ژرمن:

با برد می‌توانستیم روحیه بگیریم/ سن ژرمن امتیازات را راحت از دست می‌دهد

کاپیتان پاری سن ژرمن متاسف است به جای برد، او و یارانش از بازی با رن فقط یک امتیازگرفتند.

با برد می‌توانستیم روحیه بگیریم/ سن ژرمن امتیازات را راحت از دست می‌دهد
کد خبر: 484611
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۱:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| شب گذشته در هفته سی و ششم لیگ فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه، پاری سن ژرمن در بازی خارج از خانه با رن به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش فارس، این تیم در ورزشگاه روازون پارک، ابتدا توسط نیمار در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی گل زد و پیش افتاد. ما سرهو گویراسی در دقیقه 70 برای رن گلزنی کرد و بازی را به تعادل کشاند.

همین نتیجه تا پایان باقی ماند. ضمن آنکه پاریسی ها در دقیقه 87 پریسنل کیمپمبه، مدافع میانی خود را به خاطر کارت قرمز از دست دادند.

سن ژرمن با این نتیجه 76 امتیازی شد و در فاصله 3 امتیازی با لیل، صدرنشین کنونی لوشامپیونه در پله دوم ماند.

مارکیونیوش بعد از این تساوی، از کسب تنها یک امتیاز ابراز ناراحتی کرد. او اعتقاد داشت بعد از ناکامی در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، پاریسی ها باید برنده می شدند زیرا با برد در بازی انجام گرفته، سن ژرمن در فاصله یک امتیازی صدرنشین قرارمی گرفت و این شانس بود که در 2 هفته پایانی حتی پیشی بگیرد و باز قهرمان شود.

وی از این رو بعد از بازی گفت: تاسف زیادی وجود دارد چون باید برنده می شدیم. با با برد می توانستیم روحیه بگیریم و بعد از اتفاقی که در لیگ قهرمانان برایمان رخ داد، به رقیبمان فشار وارد کنیم.

مارکیونیوش افزود: در این بازی نمی دانستیم چطور برتری خود را حفظ کنیم. برای انجام چنین کاری باید همیشه در کل بازی، قوی بود و دچار فراز و نشیب هم نشد.

مدافع 26 ساله برزیلی با انتقاد از این که تیمش در فصل جاری در برخی از مسابقات امتیازاتی بیهوده از دست داده، عنوان کرد:باید در نظر بگیریم که در فصل جاری امتیازات زیادی را راحت از دست دادیم. باید وضعیت مان را در ماه های اخیر ارزیابی کنیم. مشخص کنیم در خیلی از بازی ها تیم برتر بودیم اما چرا در پایان برنده از بازی بیرون نیامدیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها