پرویز هادی، آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم:

فدراسیون کشتی عدالت را زیر پا گذاشت / ادبیات دبیر در شان کشتی نبود

آزادکار وزن 125 کیلوگرم از صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی و عدم برگزاری انتخابی انتقاد کرد.

فدراسیون کشتی عدالت را زیر پا گذاشت / ادبیات دبیر در شان کشتی نبود
کد خبر: 484612
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پرویز هادی در خصوص اظهاراتی که در توسط علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در یک برنامه زنده تلویزیونی مطرح شده، اظهار داشت: هدف من احقاق حقوق همه کشتی‌گیران بود و فقط در مورد خودم صحبت نکردم. در مورد کشتی‌گیرانی صحبت کردم که در این محدودیت‌های کرونایی مجبور بودند در فضای باز تمرین کنند، به امید روزی که در مسابقات حضور داشته و مزد زحمات خود را بگیرند.

به گزارش فارس، دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان در وزن 125 کیلو افزود: نگاه سلیقه‌ای عدالت را زیر پا می‌گذارد. عزیزان توضیح دهند چرا برای المپیک انتخابی نگذاشتند یا برای جام تختی ورزشکاران چطور انتخاب شدند؟

هادی خاطرنشان کرد: نکته دیگر اینکه بعد از مصاحبه من رئیس فدراسیون در یک برنامه صرفاً سفارشی از ادبیاتی استفاده کرد که در شأن کشتی نبود. در کشتی اخلاق، فروتنی و ... سرلوحه بوده است. فدراسیونی که خودش باید الگو باشد به جایگاه یک قهرمان که سال‌ها برای اهتزاز پرچم تلاش کرده به راحتی توهین می‌کند و مجری رسانه ملی هم آن را مورد تایید قرار می‌دهد.

ملی‌پوش کشتی آزاد درباره دعوت شدن به اردو، یادآور شد: یکی از مربیان مصاحبه کرده که پرویز هادی به تیم ملی دعوت شده اما نیامده است. اگر مستنداتی وجود دارد که من به اردو دعوت شدم و نرفتم ارائه کنند. من هیچ وقت در شش هفت ماه گذشته به اردو دعوت نشدم.

وی ادامه داد: به رسم پهلوانی نمی‌خواهم جواب رئیس فدراسیون را با اصطلاحاتی که خودش به کاربرد بدهم، چون شخصیت من اینگونه نیست. وقتی به یک قهرمان ملی توهین می شود یعنی به همه مدال‌آوران و پیشکسوتان توهین شده است. تا زمانی که در مدیریت این افراد، تفکرات پوچ و اصطلاحات غیر مودبانه حاکم باشد ترجیح می‌دهم در زادگاه خودم تمرین کنم و پا در تشک مسابقه نگذارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها