کد خبر: 484632
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۱:۳۹:۰۰
| |

افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد نامزدی مایک پنس برای ریاست جمهوری 2024

مراسم شام و جمع‌آوری کمک‌های مالی لینکلن ریگان شهرستان هیلزبرو جمهوری‌خواهان، پنس را به عنوان رویداد اصلی مراسم نشان داده است. مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق آمریکا اخیراً با ورود آهسته خود در انظار عمومی، گمانه‌زنی‌ها در مورد نامزدی خود برای کاخ سفید را بیشتر کرده است.

افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد نامزدی مایک پنس برای ریاست جمهوری 2024
کد خبر: 484632
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| "مایک پنس"، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مراسم شام جمهوری‌خواهان برای جمع‌آوری کمک‌های مالی در 3 ژوئن (13 خرداد) در منچستر نیوهمپشایر شرکت خواهد داشت که این امر نشانه دیگری مبنی بر خیز او برای ریاست جمهوری 2024 تعبیر شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، مراسم شام و جمع‌آوری کمک‌های مالی لینکلن ریگان شهرستان هیلزبرو جمهوری‌خواهان، پنس را به عنوان رویداد اصلی مراسم نشان داده است. بلیت‌های عادی برای هر شخص 100 دلار است و افراد می‌توانند بلیط ویژه به قیمت 250 دلار تهیه کنند که شامل عکس یادگاری با معاون سابق رئیس‌جمهور می‌شود.

پنس اخیراً با ورود آهسته خود در انظار عمومی، گمانه‌زنی‌ها در مورد نامزدی خود برای کاخ سفید را بیشتر کرده است.

پنس قبل از اعلام برگزاری مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی، به کارولینای جنوبی سفر کرد؛ ایالتی که پس از آیووا و نیوهمپشایر، سومین ایالتی است که در رقابت‌های حزب جمهوری‌خواه رأی می‌دهد. این نخستین باری بود که پنس پس از پایان دولت دونالد ترامپ در 20 ژانویه، به سخنرانی رسمی پرداخت.

پنس در اظهارات خود پیش‌بینی کرد در ماه‌های آتی باید برنامه‌های لیبرال دولت بایدن را برگرداند.

وی مدعی شد جمهوری‌خواهان باید دستورکار مثبتی مبتنی بر بالاترین آرمان‌های ما به مردم آمریکا ارائه دهند و افزود: باید از ارزش‌هایمان دفاع کنیم.

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا طی این سخنرانی گفت: در مورد تمام این‌ها طی ماه‌های آینده بیشتر خواهم گفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها