مهدی آیتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اصولگرایان از حضور ظریف در انتخابات وحشت دارند / اصولگرایان نگران تکرار انتخابات 76 هستند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بعداز افشای فایل صوتی آقای ظریف کاملاً مشخص شد که جناح اصولگرا از حضور وی در میدان انتخابات ریاست جمهوری وحشت دارد. اصولگراها به این نتیجه رسیده‌اند ظریف بهترین گزینه برای جبهه  اصلاحات است و شانس رای بالایی دارد.

اصولگرایان از حضور ظریف در انتخابات وحشت دارند / اصولگرایان نگران تکرار انتخابات 76 هستند
کد خبر: 484727
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۳:۴۰:۲۹

اعتمادآنلاین| اصولگراها به این نتیجه رسیده‌اند ظریف بهترین گزینه برای جبهه اصلاحات است و شانس رای بالایی دارد و برای همین هم تهدید می‌کنند و هم از او تعهد می‌گیرند که وارد انتخابات نشود.

به گزارش ایلنا، مهدی آیتی درباره این که گفته می‌شود روز گذشته از محمدجواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نمایندگان به نوعی تعهد گرفته‌اند در انتخابات شرکت نکند، چرا جریانی از آمدن وی به صحنه انتخابات جلوگیری می‌کند، گفت: بعداز افشای فایل صوتی آقای ظریف کاملاً مشخص شد که جناح اصولگرا از حضور وی در میدان انتخابات وحشت دارد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم جریان اصولگرایی در نظرسنجی‌های خودشان از طریق مجاری که در دسترس دارند به این نتیجه رسیده‌اند که باتوجه به محبوبیت عمومی که ظریف دارد اگر در انتخابات 1400 شرکت کند یک موج اجتماعی به وجود می‌آورد و شاید جریان 76 تکرار شود که این امر شکست بزرگی برای این جریان خواهد بود.

وی با بیان این که افشان فایل صوتی آقای ظریف به نوعی کوپن ایشان را برای حضور در انتخابات 1400 سوزاند ، اظهار داشت: بعضی ها اعتقادشان بر این است که این پوست خربزه‌ای بود که برخی دشمنان زیر پای ظریف انداختند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: اصولگراها به این نتیجه رسیده‌اند ظریف بهترین گزینه برای جبهه اصلاحات است و شانس رای بالایی دارد و برای همین هم تهدید می‌کنند و هم از او تعهد می‌گیرند که وارد انتخابات نشود.

وی گفت: این اصلاً به نفع جمهوری اسلامی نیست زیرا یک انتخابات تک صدایی، یکطرفه و نابرابر یک ضربه به نظامی است که چهل و چند سال از عمرش می‌گذرد.

آیتی بیان کرد: از یک سو شعار آزادی ، استقلال و دموکراسی سر می‌دهیم اما از سوی دیگر با کنار زدن رقبا می‌خواهیم انتخابات را یک‌دست کنیم تا گزینه ای را از صندوق در بیاوریم که مد نظرمان است. نادیده گرفتن رأی مردم به نفع نظام جمهوری اسلامی نخواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر کسی در یک رقابت نابرابر و ناعادلانه رئیس جمهور ایران شود از پشتوانه بزرگ ملت برخوردار نخواهد بود. معتقدم این دوره مشارکت پایین است و رئیس جمهوری که با رأی حداقلی بر سر کار بیایید بازتاب مثبتی در جوامع بین المللی نخواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها