کد خبر: 484778
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۴:۴۶:۰۰
| |

اتمام حجت رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا با یوونتوس درباره عواقب ماندن در سوپرلیگ

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا احتمال کنار گذاشته شدن یوونتوس از لیگ این کشور در صورت پافشاری بر ماندن در سوپرلیگ اروپا را رد نکرد.

اتمام حجت رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا با یوونتوس درباره عواقب ماندن در سوپرلیگ
کد خبر: 484778
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۴:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید امیدوار است که راهی برای آشتی دادن یوونتوس و یوفا به خاطر تنش‌هایی که میان آنها به دلیل تشکیل سوپرلیگ اروپا شکل گرفته است پیدا کند اما اگر این چنین نشود بانوی پیر باید عواقب کارش را بپذیرد که یکی از آنها ممکن است حذف از رقابت‌های داخلی ایتالیا باشد.

به گزارش تسنیم، گراوینا در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی رای ایتالیا، در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد یوونتوس با ماندن در سوپرلیگ از سری A کنار گذاشته شود، اظهار داشت: در فوتبال ما یکسری اصول ساده و مشخص وجود دارد که منشور المپیک هم تأییدشان کرده و در اساسنامه‌های فدراسیون‌های ملی و بین‌المللی هم ذکر شده است. آنهایی که به اصول پایبند نباشند تبعات آن را باید بپذیرند. من امیدوارم که برای پایان دادن به این نزاع هرچه زودتر یک راه حل پیدا شود چون همه ما کمی از این کشمکشی که میان یوفا و این سه باشگاه (یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا) به وجود آمده خسته شده‌ایم.

رئیس فدارسیون فوتبال ایتالیا افزود: من امیدارم که بتوانیم میان یوونتوس و یوفا وساطت کنم. این ماجرا نه به نفع فوتبال بین‌المللی است، نه به نفع فوتبال ایتالیاست و نه وجهه خوبی برای باشگاه یوونتوس دارد. ما پیش از این هم گفته‌ایم که فدراسیون فوتبال تابع مقررات است و به آنها احترام می‌گذارد. در این مقررات هم برای تیم‌هایی که از اصول تعیین شده توسط فدراسیون و یوفا تبعیت نکنند، مجازات شرکت داده نشدن در لیگ‌مان لحاظ شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها