کد خبر: 484931
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۰۹:۲۱:۰۰
| |

رئیس دفتر کاخ سفید:

در انتخابات 2024 نباید ترامپ را دست‌کم گرفت

رون کلین، رئیس دفتر کاخ سفید گفت: اگر دونالد ترامپ تصمیم بگیرد که در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شود، نمی‌خوام قصد او را به عنوان یک رقیب انتخاباتی دست‌کم بگیرم.

در انتخابات 2024 نباید ترامپ را دست‌کم گرفت
کد خبر: 484931
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۰۹:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر کاخ سفید در مصاحبه‌ای با پایگاه آکسیوس تاکید کرد، رئیس جمهور کنونی آمریکا نباید در انتخابات ریاست جمهوری 2024 دونالد ترامپ را به عنوان یک رقیب انتخاباتی دست‌کم بگیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رون کلین، رئیس دفتر کاخ سفید گفت: اگر دونالد ترامپ تصمیم بگیرد که در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شود، نمی‌خوام قصد او را به عنوان یک رقیب انتخاباتی دست‌کم بگیرم.

وی افزود: جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات کنونی آمریکا در انتخابات 2024 از سابقه‌اش در دوره نخست ریاست جمهوری‌اش سود خواهد برد. امیدوارم بایدن بتواند سابقه قوی و درخشانی را در کارنامه خود ثبت کند تا همین امر به او اجازه دهد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 مجددا پیروز شود.

همین آرزوهای مشابه به کمپین ترامپ در سال 2019 میلادی نیرویی تازه بخشیده بود. با این حال، ظاهرا پاندمی بی‌سابقه کووید 19 در سال 2020 بر تمامی اعمال و کارهای قبلی از جمله نرخ بالای رشد اقتصادی سایه افکند.

ترامپ از زمان خروجش از کاخ سفید بارها اشاره کرده که احتمالا به دنبال انتخاب مجدد در سال 2024 است اما تاکنون از ارائه یک پاسخ شفاف و قاطعانه به این سوال که آیا مجددا برای پست ریاست جمهوری کاندید می‌شود یا خیر اجتناب کرده است.

بایدن نیز به نوبه خود اظهار داشته که "انتظارش" این است که برای انتخابات 2024 کاندیدا شود اما تاکید دارد که تاکنون هیچ برنامه قطعی برای آینده ندارد.

بایدن در ماه مارس گفته بود: من به سرنوشت به شدت اعتقاد دارم. من هرگز قادر نبوده‌ام برای چهار سال و نیم یا سه سال و نیم آتی برنامه‌ریزی کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها