اولین واکنش نتانیاهو به حملات موشکی مقاومت از غزه: اسرائیل با قدرت پاسخ خواهد داد

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در واکنش به حملات موشکی از نوار غزه به شهرها و شهرک‌های اسرائیلی واقع در بخش غربی شهر قدس و شهر سدیروت توییت کرد: اسرائیل با قدرت پاسخ خواهد داد.

اولین واکنش نتانیاهو به حملات موشکی مقاومت از غزه: اسرائیل با قدرت پاسخ خواهد داد
کد خبر: 484967
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین از نواز غزه گفت: "اسرائیل با قدرت پاسخ خواهد داد".

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات موشکی از نوار غزه به شهرها و شهرک‌های اسرائیلی واقع در بخش غربی شهر قدس و شهر سدیروت توییت کرد: "اسرائیل با قدرت پاسخ خواهد داد."

او در ادامه مدعی شد:" هرگز اجازه نخواهیم داد اراضی، پایتخت، شهروندان و سربازانمان هدف قرار گیرند و کسی که به ما حمله کند، بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد."

گردان‌های عزالدین قسام و سرایا القدس پس از اتمام مهلتی که گروه‌های فلسطینی برای خروج نیروهای اسرائیلی از مسجد الاقصی به رژیم صهیونیستی داده بودند، از حملات راکتی خود به بخش غربی شهر قدس و شهر سدیروت خبر دادند.

در پی این حملات راکتی آژیرهای هشدار در شهر قدس اشغالی به صدا درآمد و همچنین نشست کنست لغو و اعضای آن به یک منطقه حفاظت شده منتقل شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها