با انسداد بزرگترین خط لوله سوخت؛

حمله سایبری ایرلاین‌های آمریکایی را به دردسر انداخت

بزرگترین خط لوله سوخت آمریکا مسدود شده و امریکن ایرلاینز را مجبور کرده است برای ذخیره سوخت در دومین مرکز پرترافیک خود مسیرهای پروازی خود را تغییر دهد.

حمله سایبری ایرلاین‌های آمریکایی را به دردسر انداخت
کد خبر: 485024
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۱:۳۷:۱۸

اعتمادآنلاین| بزرگترین خط لوله سوخت آمریکا در پی یک حمله سایبری مسدود شده و امریکن ایرلاینز را مجبور کرده است برای ذخیره سوخت در دومین مرکز پرترافیک خود مسیرهای پروازی خود را تغییر دهد.

به گزارش مهر، امریکن ایرلاینز اعلام کرد برای پروازهای بلند خود از فرودگاه شارلوت داگلاس یک توقف اجباری در فرودگاه دالاس فورت اضافه کرده است تا در مصرف سوخت فرودگاه شارلوت صرفه‌جویی شود.

فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد جکسون آتالانتا، که پرترافیک‌ترین فرودگاه دلتا ایرلاینز است اعلام کرد به دنبال منابع دیگری برای تأمین سوخت مورد نیاز خود می‌باشد.

از سوی دیگر سوز وست ایرلاینز اعلام کرد در پروازهای خود به فرودگاه بین‌المللی نشویل سوخت اضافی حمل خواهد کرد که در آنجا برای جبراین کمبود سوخت محلی استفاده شود.

خط لوله کولونیال بیش از 5,500 مایل طول دارد و از هوستون، تگزاس، لیندن و نیوجرسی عبور کرده است. اوپراتور این خط لوله اعلام کرده است که تا انتهای این هفته بیشتر خدمات این خط‌لوله را بازمی‌گرداند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها