آنا براتی، سرمربی تیم ملی کشتی آلیش زنان:

وزنه‌برداری زنان دیرتر از کشتی مجوز گرفت اما شرایط بهتری دارد/ قهرمان جهانیم اما توجه نمی‌کنند

آنا براتی معتقد است با اینکه زنان وزنه‌برار دیرتر از کشتی مجوز فعالیت گرفتند اما شرایط بهتری دارند و مسئولان بیشتر به آن‌ها توجه می‌کنند.

وزنه‌برداری زنان دیرتر از کشتی مجوز گرفت اما شرایط بهتری دارد/ قهرمان جهانیم اما توجه نمی‌کنند
کد خبر: 485111
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۳:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| آنا براتی در مورد برنامه‌های تیم ملی کشتی آلیش زنان، گفت: بعد از آخرین اردوی تیم ملی قرار شد کشتی گیران در شهرهای خود تمرین کنند. گروهی تشکیل دادیم و هر 10 روز یکبار به آن‌ها برنامه می‌دهیم و تکنیک‌هایشان را چک می‌کنیم. قرار بود مسابقات آسیایی آخر اردیبهشت برگزار شود و قصد داشتیم در این ماه دو اردوی آماده‌سازی داشته باشیم اما قرقیزستان به عنوان میزبان اعلام کرد که مسابقات به تعویق افتاده است. بنابراین اردوی ما هم لغو شد. از طرفی با موج چهارم شیوع کرونا هم روبرو بودیم که کار را سخت‌تر کرد.

به گزارش ایسنا، او افزود: خیلی دوست داریم اردو برگزار کنیم اما همه چیز بستگی به کرونا دارد و نمی‌توانم برنامه دقیقی ارائه بدهم، حتی در برخی شهرها مثل مشهد باشگاه‌های ورزشی باز نشده است. هر زمانی که اتحادیه جهانی به ما تاریخ مسابقات را اعلام کند، برنامه‌ریزی دقیقی انجام می‌دهیم. با این حال کشتی‌گیران را رها نکرده‌ایم و تمریناتشان را منظم انجام می‌دهند.

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش زنان در مورد مسابقات داخلی و برون مرزی پیش روی زنان گفت: مسابقات آسیایی جهانی را داریم که مسابقات جهانی مثل هر دوره اواخر فصل پاییز برگزار می‌شود. از طرفی تا جایی که اطلاع دارم قرار است لیگ کلاسیک و آلیش را برگزار کنند، همچنین مسابقات قهرمانی کشور را هم مثل هر دوره اواخر سال داریم.

براتی معتقد است که مسئولان ورزشی به کشتی زنان توجه چندانی نداردند و در این زمینه گفت: فکر می‌کنم کشتی زنان هنوز جا نیفتاده و کشتی آلیش هم کم‌رنگ است. با اینکه وزنه برداری دیرتر از ما مجوز گرفت اما خیلی بیشتر به آنها توجه می‌شود تا به کشتی آلیش که قهرمان جهان است. واقعا برایم سوال پیش آمده که چرا به این رشته توجه نمی‌شود؟ البته خانم فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان به مسابقات قهرمانی کشور آلیش آمد و قول‌های خوبی به ما داد. باید ببینیم این قول‌ها به چه شکل عملی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها