کد خبر: 485171
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۴:۵۱:۰۰
| |

حرکت زیبای نویدکیا؛ این چیز‌ها را هم یاد بگیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از حواشی بازی تیمش مقابل پرسپولیس از مردم عذرخواهی کرد.

حرکت زیبای نویدکیا؛ این چیز‌ها را هم یاد بگیریم
کد خبر: 485171
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۴:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سپاهان و پرسپولیس یکشنبه شب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به تساوی یک بر یک دست یافتند، اما در پایان بازی دو تیم در مسابقه اخلاق به نتیجه صفر بر صفر رسیدند و صحنه‌های زشتی را رقم زدند که اصلاً زیبنده‌ هیچ میدان و رقابتی حتی در سطح آماتور هم نیست. این اتفاقات معمولاً در این بازی و برخی بازی‌های لیگ برتر ما بوده است و چیز جدیدی نیست، امارفتار‌های پس از بازی و واکنش به جنجال‌هاست که عیار واقعی یک ورزشکار را عیان می‌سازد.

به گزارش میزان ،محرم نویدکیا سال‌ها در سپاهان به عنوان یک هافبک خلاق و تیزهوش درخشید و به عناوین مختلفی با این باشگاه اصفهانی رسید. حالا محرم سکان دار هدایت باشگاه محبوبش شده و تا اینجا از نظر فنی بسیار خوب عمل کرده است. اما چیزی که ورای همه عناوین و افتخارات به یک ورزشکار ارزش و اعتبار می‌بخشد اخلاق حرفه‌ای است. اخلاق حرفه‌ای در هر شغل و حرفه یک ضرورت بی‌چون و چراست و پایبند نبودن به آن باعث تباهی می‌شود.

سرمربی جوان سپاهان در واکنش به اتفاقات بازی یکشنبه شب ضمن قبول اشتباه بودن رفتار‌های بازیکنان و عوامل تیمش از همه هواداران و دوستداران فوتبال عذرخواهی کرده و بیان داشت: «الان نمی‌توانیم چیزی را گردن هواداران بیندازیم. من باید مسئولیت تیمم را بپذیرم و گل‌محمدی هم باید مسئولیت تیم پرسپولیس را بپذیرد. واقعیت این است که هم بازیکنان ما و هم بازیکنان آن‌ها اشتباه کردند.»

این دست عذرخواهی‌ها و قبول اشتباهات چیزی است که فوتبال ما به آن نیاز دارد. یک مربی و فوتبالیست و مدیر ورزشی شاید پیرو جو حاکم، از کوره در بروند و عملی برخلاف اخلاق حرفه‌ای ورزشکار انجام دهند، اما می‌توانند با قبول اشتباه خود و عذرخواهی، جوانمردی خود را نشان دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها