دهقان: حرف اول و آخر را مردم می‌زنند

یک داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:با درک واقعی از نارضایتی‌ها و خشم مردم و هم‌چنین با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه آمده‌ام. حرف اول و آخر را مردم می‌زنند و هیچ قدرت و حزبی دارای اثر نخواهد بود.

دهقان: حرف اول و آخر را مردم می‌زنند
کد خبر: 485178
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۵:۲۱:۳۶

اعتمادآنلاین| داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من، دولتی سازنده است که صرفاً بر اساس شایستگی افراد تشکیل می‌شود و به‌دنبال ایجاد آسایش واقعی برای مردم است.


به گزارش تسنیم، حسین دهقان داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ثبت‌نام در این دوره، طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با درک واقعی از نارضایتی‌ها و خشم مردم و هم‌چنین با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه آمده‌ام.

وی در این نشست خبری نیز از کتاب خود که شامل برنامه‌هایش برای دولت سیزدهم است، رونمایی کرد.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه پا به عرصه انتخابات گذاشتم، تصریح کرد: دولت من دولتِ شهروندان قدرتمند ایرانی است و همه با هم برابر هستند دولت من، دولتی سازنده است که صرفاً بر اساس شایستگی افراد تشکیل می‌شود و به‌دنبال ایجاد آسایش واقعی برای مردم است.

دهقان گفت: سیاست خارجی ایران بر اساس تعامل با همه کشورهاست؛ در این مسیر آن‌چه مهم است نه یک ارتباط یک‌طرفه بلکه ارتباطات دوجانبه و چندجانبه را سامان خواهم داد به‌جز رژیم صهیونیستی با سایرین برای تامین امنیت و منافع ملی بر مبنای عزت و اقتدار تعامل خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر سرنوشت حضور در انتخابات اظهار داشت: حرف اول و آخر را مردم می‌زنند و هیچ قدرت و حزبی دارای اثر نخواهد بود.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها