کد خبر: 485187
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۵:۵۳:۵۱
| |

سردار حسین رحیمی:

کاهش 5 درصدی جرایم در ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در ماه مبارک رمضان به خصوص در شب‌های قدر امنیت به بهترین شکل در سطح تهران برقرار شد و هیچگونه مورد امنیتی نداشتیم.

کاهش 5 درصدی جرایم در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 485187
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۵:۵۳:۵۱

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی در مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که صبح امروز (سه‌شنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تأکیدات فرمانده ناجا و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا یکی از اساسی‌ترین راهبردهای ما در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ایجاد فضای معنوی و ایجاد پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی رکن اصلی برقراری امنیت در داخل کشور از مرزها تا مرکز است و این نیرو بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: روزانه 17 تا 20 هزار نفر به مراکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراجعه می‌کنند.

سردار رحیمی عنوان داشت: در طول این ماه 120 تا 180 محفل انس با قرآن کریم در سراسر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما تربیت نیروهایی قرآنی، انقلابی و ولایی است، گفت: نیروی انتظامی امروز به واسطه اجرای مأموریت‌های خود همواره مورد حمله دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار رحیمی گفت: در ماه مبارک رمضان به خصوص در شب‌های قدر امنیت به بهترین شکل در سطح تهران برقرار شد و هیچ‌گونه مورد امنیتی نداشتیم؛ خوشبختانه در این ماه عزیز میزان جرایم 5 درصد در تهران کاهش داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها