سید عمار حکیم در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی:

مجامع بین‌المللی موظف به ورود فوری به مساله فلسطین هستند

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی نوشت: سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل و نهادهای حقوقی و انسانی جهان موظف به موضع‌گیری قاطع و دخالت فوری برای پایان دادن به وضعیت بحرانی و بازگرداندن وضع به مسیر صحیح هستند.

مجامع بین‌المللی موظف به ورود فوری به مساله فلسطین هستند
کد خبر: 485207
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۸:۱۲:۳۴

اعتمادآنلاین| سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در پیامی اظهار داشت: تحولات امنیتی پرمخاطره‌ای که بیت‌المقدس، غزه و بسیاری از دیگر شهرهای فلسطینی شاهدند، اقدام فراگیر جهانی در حمایت از مظلومیت ملت صبور فلسطین و متوقف کردن طرح گرفتن زمین‌های آبا و اجدادی‌شان از آنها و تعرض به کرامت آنها را ضروری می‌کند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، وی خطاب به مجامع بین‌المللی تاکید کرد: سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل و نهادهای حقوقی و انسانی جهان موظف به موضع‌گیری قاطع و دخالت فوری برای پایان دادن به وضعیت بحرانی و بازگرداندن وضع به مسیر صحیح هستند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان ضمن دعا برای پیروزی مردم فلسطین گفت: خداوند حامی نخستین قبله مسلمانان و سومین حرم الهی و ملت فلسطین و یاور آنها در مسئله عادلانه‌شان باد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها