کد خبر: 485383
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۱۴:۲۶:۰۰
| |

دعوت جامعه اسلامی کارمندان از رییسی برای حضور در انتخابات

بیانیه ی جامعه ی اسلامی کارمندان خطاب به سید ابراهیم رئیسی: جامعه اسلامی کارمندان بر این نظر است که حضرتعالی با ابعاد شخصیتی ولایت مدار، انقلابی، اسلام‌شناس، اجماع ساز، رجل سیاسی مردمی و محبوب و ضد فساد با دارا بودن تجربه‌های مدیریتی ارزشمند و فضیلت‌های فراوان بهترین گزینه برای ریاست جمهوری اسلامی ایران می‌باشید. 

دعوت جامعه اسلامی کارمندان از رییسی برای حضور در انتخابات
کد خبر: 485383
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۱۴:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جامعه اسلامی کارمندان در بیانیه‌ای از سیدابراهیم رئیسی دعوت کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیس دام عزه

سلام علیکم؛
با احترام، همانگونه که بخوبی استحضار دارید انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخاباتی سرنوشت‌ساز و با اهمیت فراوان برای آینده نظام جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران است. سیر پیشرفت ایران اسلامی براساس بیانیه گام دوم اعلامی از سوی مقام معظم رهبری که نقشه راه کشور است و لزوم حل مشکلات کنونی کشور در ابعاد ساختاری و مدیریتی می‌طلبد که شخصیتی رشید و توانا، انقلابی ، ضد فساد، عدالت خواه و مردمی با ویژگی‌های عالی در راس قوه مجریه قرار گیرد.


جامعه اسلامی کارمندان بر این نظر است که حضرتعالی با ابعاد شخصیتی ولایت مدار، انقلابی، اسلام‌شناس، اجماع ساز، رجل سیاسی مردمی و محبوب و ضد فساد با دارا بودن تجربه‌های مدیریتی ارزشمند و فضیلت‌های فراوان بهترین گزینه برای ریاست جمهوری اسلامی ایران می‌باشید.


جامعه اسلامی کارمندان کشور به عنوان یک حزب سیاسی و صنفی در سطح ملی از حضرتعالی تقاضا دارد که با نامزدی (کاندیداتوری) در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 امیدهائی را که در مردم حق‌شناس و عزیز ایران در مورد ضرورت حضورتان در این انتخابات ایجاد شده قبول و اجابت فرمایید.


جامعه اسلامی کارمندان که در تهران و اکثر استانهای کشور فعال است و میلیون‌ها مخاطب دارد صمیمانه و مصمم با تمام قوا و امکانات از کاندیداتوری حضرتعالی در انتخابات حمایت می‌نماید تا شاهد تشکیل دولت مقتدرِ تراز انقلاب اسلامی ذیل گفتمان و اهداف انقلاب اسلامی با اصلاح ساختارها و تعیین مدیران صالح و امین و کارآمد برای حل مشکلات کشور در مسیر پیشرفت و عدالت اسلامی باشیم.

سید کمال سجادی
دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها