عباس عراقچی، رئیس هیأت مذاکره کننده ایرانی در وین:

از سرگیری اجرای پروتکل الحاقی مستلزم رفع تحریم‌هاست

سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره کننده ایرانی در وین امروز (چهارشنبه) در توئیتر نوشت: از سرگیری اجرای پروتکل الحاقی توسط ایران، مستلزم رفع تحریم‌هاست. مصمم هستیم و حتی از همین فردا آماده‌ایم که اگر تحریم‌ها به شکلی که قابل راستی آزمایی باشد، برداشته شود به اجرای کامل برجام بازگردیم.

از سرگیری اجرای پروتکل الحاقی مستلزم رفع تحریم‌هاست
کد خبر: 485388
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۱۴:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون وزیر امور خارجه با بیان این‌که از سرگیری اجرای پروتکل الحاقی مستلزم رفع تحریم‌هاست، اعلام کرد: جدی و مصمم هستیم و حتی از همین فردا آماده‌ایم که اگر تحریم‌ها به شکلی که قابل راستی آزمایی باشد، برداشته شود به اجرای کامل برجام بازگردیم.

به گزارش فارس، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره کننده ایرانی در وین امروز (چهارشنبه) در توئیتر نوشت: از سرگیری اجرای پروتکل الحاقی توسط ایران، مستلزم رفع تحریم‌هاست.

وی افزود: علاقه‌مندیم این کار تا قبل از 31 اردیبهشت انجام شود، البته اگر مقدور باشد.

معاون وزیر خارجه تصریح کرد: ما جدی و مصمم هستیم و حتی از همین فردا آماده‌ایم که اگر تحریم‌ها به شکلی که قابل راستی آزمایی باشد، برداشته شوند به اجرای کامل برجام بازگردیم.

به گزارش فارس، 3 ماهه توافق کردند دوربین‌های نصب‌شده در 8 تاسیسات یا ساختمان به منظور ضبط داده‌ها در محل خود حفظ و به کار خود ادامه دهد.

عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین در چارچوب کمیسیون مشترک برجام روز جمعه در گفت‌وگویی با خبرگزاری ژاپنی ان.اچ.کی از احتمال تمدید توافق اخیر ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص بازرسی‌ها از تأسیسات هسته‌ای ایران خبر داده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها