کد خبر: 485488
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۰:۲۱:۲۷
| |

یک بدرقه شاد رادیویی با «حال خوب»/ در «مثبت صباهنگ» چه می‌گذرد؟

شبکه رادیویی صبا همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر با برنامه «حال خوب» ماه مبارک رمضان را بدرقه می‌کند.

یک بدرقه شاد رادیویی با «حال خوب»/ در «مثبت صباهنگ» چه می‌گذرد؟
کد خبر: 485488
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۰:۲۱:۲۷

اعتمادآنلاین| «حال خوب» عنوان ویژه برنامه عید فطر کاری از گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا است، که به مدت 90 دقیقه روی آنتن می‌رود.

به گزارش مهر، به نقل از روابط رادیو صبا، «مهمان ویژه»، «استند آپ»، «نمایش طنز»، «آیتم حال خوب» «بخش های متنوع و مفرح»، «نمایش های طنز و موزیکال» و «طنزآهنگ های شاد» بخش‌های این برنامه هستند که برای ایجاد فضایی شاد و حال خوب برای مخاطبان پخش می‌شود.

آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه گفت: ما در این ویژه برنامه تلاش می‌کنیم که مخاطبان با «حال خوب» ماه مبارک رمضان را بدرقه کنند به همین منظور بخش هی متنوعی را تدارک دیده‌ایم، مثلاً در بخش «مهمان ویژه» هنرمندان و بازیگرانی که در این ماه مبارک با مردم همدلی داشته‌اند و حال خوبی را برای مردم به ارمغان آورده‌اند به صورت حضوری و تلفنی مهمان برنامه می‌شوند.

وی از اعلام برندگان مسابقه کتاب خوانی ویژه برنامه بهارستان خبر داد و گفت: در بخشی از این برنامه اسامی سه نفر از کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را برای مسابقه کتاب خوانی ویژه برنامه افطار شبکه ارسال کرده باشند اعلام می‌شود.

این برنامه با اجرای شاد مهبد قناعت پیشه و فریبا باقری پنجشنبه ساعت 20:30 به مدت 90 دقیقه راهی آنتن صبا می‌شود.

برنامه «مثبت صباهنگ» کاری از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا، با پخش ترانه‌هایی به مناسبت عید سعید فطر به همراه مطالب شاد و عیدانه در روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 اردیبهشت لحظه‌های خوشی را برای شنوندگان و همراهان رادیو صبا فراهم می‌کند.

این برنامه به تهیه کنندگی رضا عزتی با اجرای شاد و پرانرژی مسعود روشن پژوه و شهرام نیک یار ساعت 18 روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها