کد خبر: 485506
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۱:۴۹:۰۰
| |

حریف ایران در المپیک و لیگ ملت‌های والیبال دست به کار شد

ویتال هینن از این رقابت ها برای آماده سازی هرچه بهتر برای مسابقات لیگ ملت ها یاد کرده است. همچنین او گفته که از بین بازیکنانی که به لیگ ملت ها می روند دوازده نفر را برای توکیو انتخاب خواهد کرد.

حریف ایران در المپیک و لیگ ملت‌های والیبال دست به کار شد
کد خبر: 485506
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۱:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ قرار است لیگ ملت های 2021 والیبال در شهر ریمینی ایتالیا شود. این مسابقات در مرحله مقدماتی و در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز شود و تا دوم تیرماه به مدت 27 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، مسابقات لیگ ملت های امسال به دلیل شیوع کرونا بسیار ویژه دنبال شده و این رقابت ها بدون تماشاچی و با رعایت قرنطینه خواهد بود.

طبق اعلام ویتال هینن مربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان قرار است این تیم قبل از شروع رقابت های لیگ ملت های والیبال 2021 بازی تدارکاتی داشته باشند. قرار است ملی پوشان لهستان در دو نوبت با تیم ملی بلژیک بازی داشته باشند.

ویتال هینن از این رقابت ها برای آماده سازی هرچه بهتر برای مسابقات لیگ ملت ها یاد کرده است. همچنین او گفته که از بین بازیکنانی که به لیگ ملت ها می روند دوازده نفر را برای توکیو انتخاب خواهد کرد.

به نظر می آید حریف ایران در المپیک و لیگ ملت ها دست به کار شده و در نظر دارد هم مدال لیگ ملت ها و هم مدال المپیک را کسب کند.

ایران در المپیک توکیو با ایتالیا، لهستان، کانادا، ژاپن و ونزوئلا همگروه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها