آرش برهانی، پیشکسوت استقلال:

رمز موفقیت در دربی جسور بودن است/ استقلال می‌تواند شرایط را برای حریف سخت کند

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در خط حمله از وجود سه بازیکن شیخ‌ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی بهره می‌برد که این نفرات می‌توانند در بازی با پرسپولیس شرایط بازی را برای حریف سخت کنند.

رمز موفقیت در دربی جسور بودن است/ استقلال می‌تواند شرایط را برای حریف سخت کند
کد خبر: 485520
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۲:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ آرش برهانی، پیشکسوت استقلال، اظهار کرد: در دربی همیشه تیمی که جسورتر بوده، از کوچکترین موقعیت‌ها استفاده کرده و از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری داشته، برنده شده است. بازیکنان استقلال از نظر انگیزشی، روانی و فنی خیلی بهتر از پرسپولیس هستند و می‌توانند نتیجه دربی را به سود خودشان رقم بزنند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در شهرآورد تیمی به برتری می‌رسد که شجاع بوده و بدون ترس بازی کند. رمز موفقیت در این بازی بزرگ جسور بودن است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بازیکنان توانمند و خوبی دارد که هر کدام از آنها می‌توانند سرنوشت دربی را به سود آبی‌پوشان خاتمه دهند.

مربی پیشین استقلال تصریح کرد: استقلال در خط حمله از وجود سه بازیکن شیخ‌ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی بهره می‌برد که این نفرات می‌توانند در بازی با پرسپولیس شرایط بازی را برای حریف سخت کنند.

برهانی تاکید کرد: بهترین خاطره من از شهرآوردها پیروزی سه بر صفر مقابل پرسپولیس بود که توانستیم در وقت‌های اضافه سه گل به این تیم بزنیم و در جام حذفی پیروزی بزرگی را کسب کنیم.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: زدن گل در شهرآورد با گلزنی در مسابقات دیگر تفاوت دارد و از این که توانستم سه بار دروازه پرسپولیس را باز کنم بسیار خوشحال هستم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها