کد خبر: 485528
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۲:۵۹:۰۰
| |

عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر:

یکی از اهداف ما بازی با ترکیه است/ در گروه سختی هستیم، اما هرگز ناامید نمی‌شویم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: درست است که در گروه سختی هستیم، اما هرگز ناامید نمی‌شویم و ملی پوشان عزم خود را برای کسب یک نتیجه خوب جزم کرده‌اند. ما در پارالمپیک ریو هم با آلمان و بریتانیا و آمریکا همگروه بودیم که در بازی نخست توانستیم آلمان را شکست بدهیم.

یکی از اهداف ما بازی با ترکیه است/ در گروه سختی هستیم، اما هرگز ناامید نمی‌شویم
کد خبر: 485528
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۲:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر، درباره قرعه کشی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو و همگروهی با آمریکا، بریتانیا، آلمان، استرالیا و الجزایر اظهار داشت: ایران در گروه سختی قرار گرفته است و تقریباً چهار تیم برتر دنیا یعنی آمریکا استرالیا، بریتانیا و آلمان در کنار ما قرار دارند، اما با توجه به عزم ملی‌پوشان و برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: گروه اول مسابقات بسیار ساده تر است. نمی‌دانم گروه بندی بر چه اساسی صورت گرفته است. اگر قرعه‌کشی باشد که مشخص است که گروه سختی نصیب ما شده است، اما اگر بر اساس چیدمان باشد، ایران در رقابت‌های انتخابی سوم شد و شاید به همان دلیل در این گروه قرار گرفته‌ایم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ادامه داد: درست است که در گروه سختی هستیم، اما هرگز ناامید نمی‌شویم و ملی پوشان عزم خود را برای کسب یک نتیجه خوب جزم کرده‌اند. ما در پارالمپیک ریو هم با آلمان و بریتانیا و آمریکا همگروه بودیم که در بازی نخست توانستیم آلمان را شکست بدهیم، اما در ادامه نتوانستیم به جمع 4 تیم برتر گروه خود راه پیدا کنیم.

آقاکوچکی گفت: با توجه به برنامه ریزی و کارهایی که انجام داده‌ایم، نیم نگاهی به حضور در جمع برتر داریم. ما هرگز مأیوس و متاثر نیستیم و به پارالمپیک خواهیم رفت تا ارزش‌های تیم ایران را نشان بدهیم.

وی در واکنش به این موضوع که رویارویی با تیم‌های بزرگ و سرسخت نیازمند انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب است، عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا در تیر و مرداد چند بازی دوستانه و تدارکاتی داشته باشیم. یکی از اهداف ما بازی با ترکیه است که در سطح خوبی قرار دارد و درباره بازی با این تیم صحبت‌هایی را نیز با مسئولان فدراسیون و کمیته پارالمپیک داشتیم.

آقا کوچکی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: شاید تورنمنتی در دهه سوم تیرماه به میزبانی ترکیه برگزار شود. البته هنوز این مسئله قطعی نشده است، اما پیگیری لازم را انجام می‌دهیم. من همچنین مکاتباتی را با آلمان برای برگزاری بازی تدارکاتی در مرداد ماه انجام داده بودم که این موضوع مربوط به قبل از قرعه کشی و همگروهی با این تیم بود. به هر حال اگر 6 تا 8 در تورنمنت ترکیه شرکت کنند، شاید از بازی آلمان منصرف شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها