پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس‌جمهوری روسیه:

توافقات در قالب سازمان ملل برای حل درگیری بین اسرائیل و نوار غزه لازم است

سخنگوی  مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه گفت: توافقات در قالب سازمان ملل برای حل درگیری بین اسرائیل و نوار غزه لازم است. :  نکته اصلی این است که طرفین به این تفاهم برسند که چاره ای جز توافق در قالب سازمان ملل وجود ندارد.  

توافقات در قالب سازمان ملل برای حل درگیری بین اسرائیل و نوار غزه لازم است
کد خبر: 485550
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۴:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه، در جمع خبرنگاران گفت که روسیه تلاش خود را برای حل و فصل درگیری های میان فلسطین و اسرائیل به کار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه افزود: توافقات در قالب سازمان ملل برای حل درگیری بین اسرائیل و نوار غزه لازم است.

پسکوف با بیان اینکه روسیه در کنار دیگر کشورها برای رفع درگیرها در فلسطین اشغالی تلاش می کند، اظهار داشت: نکته اصلی این است که طرفین به این تفاهم برسند که چاره ای جز توافق در قالب سازمان ملل وجود ندارد.

ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نیز در این باره گفت: مسکو به شدت نگران تحولات خطرناک نوار غزه و قدس شرقی و خواستار پایان دادن به حملات به اراضی اسرائیل و فلسطین است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آخرین آمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته را 69 نفر از جمله 17 کودک و 7 زن و شمار زخمی ها را هم نزدیک به 400 نفر اعلام کرده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی برای دومین روز متوالی حملات جنایتکارانه علیه باریکه غزه را امروز نیز از سرگرفت.

رژیم اشغالگر قدس شب گذشته و بامداد امروز ده ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهرهای غزه و خان یونس هدف قرار داد و ویرانی های زیادی به بار آورد.

مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایات صهیونیست ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آمار حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داد که طی آن ده ها صهیونیست زخمی شده و خسارت های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شد.

برای اولین بار موشک های مقاومت به شمالی ترین شهرهای اسرائیل رسیده و آژیر خطر حتی در الجلیل و مناطق دورتر از آن نیز به صدا درآمد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها