محسن پیرهادی، نماینده مجلس:

تنها فردی که به وحدت جریان باور دارد، قالیباف است / قالیباف در صورت حضور رئیسی برای وحدت جریان در انتخابات ثبت‌نام نمی‌کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی به تعدد کاندیداها جریان اصولگرایی اشاره کرد و گفت: ظاهرا تنها فردی که به وحدت جریان باور دارد، قالیباف است. آقای قالیباف با جدی شدن حضور در صحنه انتخابات وظیفه ای برای کاندیداتوری احساس نکردند.

تنها فردی که به وحدت جریان باور دارد، قالیباف است / قالیباف در صورت حضور رئیسی برای وحدت جریان در انتخابات ثبت‌نام نمی‌کند
کد خبر: 485582
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۰۷:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن پیرهادی نماینده مجلس نزدیک به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که اسفندماه نیز تصریح کردم، آقای قالیباف در صورت حضور سید ابراهیم رییسیبرای وحدت جریان، ثبت نام نخواهند کرد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: آقای قالیباف همیشه معتقد هستند که جریان انقلاب از چند دستگی لطمه فراوانی خورده است و باید درحالیکه اختلاف سلیقه ها را به رسمیت شناخت، اما در مسائل اصلی همگرایی حداکثری داشت.

پیرهادی تاکید کرد: شیوه ای که آقای قالیباف در مجلس هم در پیش گرفته اند نشان دهنده باور به این مساله است بگونه ای که سیاست ایشان دربرگرفتن همه طیف های مختلف در مجلس است و شما می بینید حتی آنهایی که با تمام توان در مقابل آقای قالیباف فعالیت کردند، تا کنون با صبوری از تعامل مثبت رئیس مجلس برخوردار بودند.

این نماینده مجلس یادآور شد: آقای قالیباف همانطور که در سال 96 نشان داد، اعتقاد به موفقیت جریان انقلاب دارد، از ابتدا تاکید داشتند که پیروزی بعنوان مقدمه کارآمدی اصل است و تا پیروزی نباشد نمی توان به کارآمدی فکر کرد و برای پیروزی نیز باید وحدت جریانی داشت.

وی اضافه کرد: به همین دلیل علی رغم اینکه نظرسنجی های اخیر هم مثل همه نظرسنجی های گذشته، آقای قالیباف را در همه دوقطبی های انتخاباتی با کاندیداهای اصلاحات و اعتدال پیروز نشان می دهد، بر همان اصلی که از ابتدا تاکید داشتند، پافشاری کردند و حاضر نشدند به فشارها برای کاندیداتوری پاسخ مثبت دهند چرا که با جدی شدن حضور سید ابراهیم رییسیدر صحنه انتخابات وظیفه ای برای کاندیداتوری احساس نکردند.

پیرهادی تصریح کرد: جالب اینکه علی رغم تخریب های گسترده در چند ماه اخیر توسط اصلاحات و جریان موسوم به عدالتخواه، بر اساس نظرسنجی ایسپا رای ایشان روند رو به رشد گرفته و اردیبهشت ماه نسبت به فروردین که بیشترین تخریب ها اتفاق افتاد، 3 درصد رشد داشته است که نشان می دهد، این حجم تخریب نه تنها اثر نگذاشته، بلکه مردم متوجه شده اند هدف این تخریب ها، چیست و می توان گفت که دیگر ایشان دیگر در برابر این تخریب ها مصون شده اند.

این نماینده مجلس به تعدد کاندیداها جریان اصول گرایی اشاره کرد و گفت: ظاهرا تنها فردی که به وحدت جریان باور دارد، قالیباف است.

وی از دیگر کاندیداها نیز خواست حتی اگر خود را اصلح می دانند، اجازه شکاف در جریان انقلاب را ندهند و در حمایت از سید ابراهیم رییسیثبت نام نکنند یا بصورت رسمی برای کمک به ایشان در مناظره ها وارد صحنه انتخابات شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها