قسمت ویژه سریال «فرندز» چه زمانی پخش می‌شود؟

قسمت ویژه سریال «فرندز» (دوستان) از تاریخ 27 می (6 خرداد ماه) از سوی سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» در حالی عرضه خواهد شد و فیلمبردای این قسمت چندین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا با وقفه مواجه شده بود. 

قسمت ویژه سریال «فرندز» چه زمانی پخش می‌شود؟
کد خبر: 485609
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۰۸:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» تاریخ عرضه قسمت ویژه از سریال محبوب «فرزندز» را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، قسمت ویژه سریال «فرندز» (دوستان) از تاریخ 27 می (6 خرداد ماه) از سوی سامانه نمایش آنلاین «HBO Max» در حالی عرضه خواهد شد و فیلمبردای این قسمت چندین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا با وقفه مواجه شده بود.

این قسمت قرار بود در سال 2020 فیلمبرداری شود اما در نهایت ساخت آن در ماه آوریل سال جاری میلادی در استوید «Stage 24» کمپانی وارنر کلید خورد و در آن بازیگران اصلی این سریال محبوب شامل «جنیفر آنیستون»، «کورتنی کاکس»، «لیسا کودرو»، «مت له بلانک»، «متیو پری» و «دیوید شویمر» در نقش‌های اصلی خود بار دیگر بازی کرده اند.

منابع نزدیک به این پروژه سال گذشته فاش کردند هر یک از بازیگران اصلی این مجموعه برای حضور در این تک قسمت ویژه دستمزد حداقل 2.5 میلیون دلاری دریافت کرده‌اند.

«دیوید بکهام»، «جاستین بیبر»، «لیدی گاگا»، «جیمز کوردن» و «ریس ویترسپون» از جمله بازیگران میهمان سرشناس این قسمت ویژه از مجموعه «فرندز» هستند.

سریال «فرندز» (دوستان) پیش از این در 10 فصل و به مدت 10 سال (از 1994 تا 2004) از شبکه NBC پخش می‌شد. این مجموعه که توسط «مارتا کافمن» و «دیوید کرین» ساخته شده است، یک «سیتکام» یا «کمدی موقعیت» محسوب می‌شود و شخصیت‌های اصلی سریال در مکان‌های عادی مانند خانه و یا محل کار حضور دارند و فعالیت روزانه آنها با دیالوگ‌ها و حرکات خنده‌دار همراه است. این سریال در مجموع نامزد 62 جایزه امی شده و همواره در فهرست محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی جهان قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها