گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات کدامند؟

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شورای ائتلاف، وحدت و جبهه پایداری آقای رئیسیرا به عنوان چهره اصلی قبول دارند و اگر ثبت نام کنند، که طبق اخباری که ما داریم ثبت نام می‌کنند مشکلی برای پیروزی در انتخابات نخواهیم داشت.

گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات کدامند؟
کد خبر: 485684
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۱۳:۰۳:۳۰

اعتمادآنلاین| وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شورای ائتلاف، وحدت و جبهه پایداری، ابراهیم رئیسی را به عنوان چهره اصلی قبول دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکل کانون دانشگاهیان و فعال اصولگرا درباره گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات، اظهار کرد: اصولگرایان اعلام کردند اگر رئیسی کاندید شود به نفع ایشان کنار می‌روند و حتی اگر در رقابت حضور پیدا کنند بعد از آن کناره گیری می‌کنند.

این فعال اصولگرا ادامه داد: آقای رئیسی از جایگاه بالایی برخوردار هستند و در نظرسنجی‌ها بیشترین رای را دارند و مردم نظر مثبتی به وی دارند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف، وحدت و جبهه پایداری ایشان را به عنوان چهره اصلی قبول دارند و اگر ثبت نام کنند، که طبق اخباری که ما داریم ثبت نام می‌کنند مشکلی برای پیروزی در انتخابات نخواهیم داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها