فقط یک بار در مورد بازی حرف بزنید!

دیشب مهم‌ترین بازی باشگاهی فوتبال ایران بین پرسپولیس و استقلال برگزار شد.

فقط یک بار در مورد بازی حرف بزنید!
کد خبر: 485742
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اتفاق بحث‌برانگیز این مسابقه اما در نشست خبری پیش از بازی رخ داد؛ جایی که سرمربیان هر دو تیم گریزی به حواشی بعضا نالازم زدند.

به گزارش دنیای اقتصاد، یحیی گل‌محمدی در بخشی از سخنانش به برنامه‌های صداوسیما یورش برد و مدعی شد تلویزیون با دعوت از مجریان و کارشناسان استقلالی، تیم او را تحت فشار قرار می‌دهد. اگرچه گل‌محمدی مصداق خاصی ذکر نکرد، اما به‌نظر می‌رسد مقصود او به مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی است که در گفت‌وگو با ادموند اختر، میهمان برنامه از گرایش محمدرضا اکبریان داور دربی به پرسپولیس سخن گفته بود.

بارها و بارها گفته‌ایم تلویزیون رسمی که از بودجه عمومی کشور ارتزاق می‌کند جای این حرف‌ها نیست و همه مطالب در آن باید سنجیده‌تر مطرح شوند. با این حال اینکه سرمربی تیمی به بزرگی پرسپولیس بخشی از نشست خبری مهم‌ترین بازی فصلش را به چنین موضوع سطح پایینی اختصاص بدهد واقعا شگفت‌انگیز است. کلی برنامه در رادیو و تلویزیون داریم و بارها هم برخی حضار در آنها، طعنه‌های غیرموجه به استقلال زده‌اند.

نیت برخی از این رفقا هم فقط وایرال شدن ویدئوها و بیشتر دیده شدن آنهاست. یحیی هم علاوه بر به هم زدن تمرکز تیمش در آستانه دربی، کمک کرد که آن ویدئو و آن مجری تلویزیونی بیشتر دیده شوند. از آن‌سو هم فرهاد مجیدی اختلاف باشگاه استقلال با ایفمارک بر سر مدارک پزشک جدید این تیم را علنی کرد و بحثی را نزد افکار عمومی گشود که واقعا تخصصی است و شاید هواداران خیلی از آن سر در نیاورند. چه بسا خیلی بهتر بود این مطالب به صورت خصوصی با ایفمارک یا فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در میان گذاشته می‌شد. همه جای جهان از کنفرانس‌های خبری پیش و پس از مسابقات برای بحث در مورد خود بازی استفاده می‌شود، اما اینجا همه چیز پیدا می‌شود غیر از مطالب مربوط به مسابقه؛ یعنی از گلایه‌های مالی و مدیریتی داریم تا مباحث رسانه‌ای. کمی به «فوتبال» بپردازید لطفا!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها