گزارش توییتری ظریف از رایزنی‌های اخیرش با مقامات اسپانیا

محمد جواد ظریف،وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توییتر خود نوشت: دیدارهای سازنده در مادرید با همتای اسپانیایی‌ام، خانم آرانچا گونزالس لایا و وزیر صنعت، تجارت و گردشگری خانم ریس ماروتو داشتم و گفتگوهای گسترده‌ای درباره روابط اقتصادی انجام گرفت.

گزارش توییتری ظریف از رایزنی‌های اخیرش با مقامات اسپانیا
کد خبر: 485762
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۷:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر امور خارجه کشورمان که به اسپانیا سفرکرده است، اعلام کرد در جریان دیدار و رایزنی با مقامات این کشور اروپایی، گفتگوهای گسترده‌ای درباره روابط اقتصادی انجام داده است.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف در صفحه توییتر خود نوشت: «دیدارهای سازنده در مادرید با همتای اسپانیایی‌ام، خانم آرانچا گونزالس لایا و وزیر صنعت، تجارت و گردشگری خانم ریس ماروتو.

گفتگوهای گسترده‌ای درباره روابط اقتصادی انجام گرفت.

همچنین درباره برجام، فلسطین، خلیج فارس، افغانستان و دیگر موضوعات منطقه ای و جهانی نیز به بحث پرداختیم.»

رایزنی ظریف با وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با خانم «ریس ماروتو» وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا که ریاست طرف اسپانیایی کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی دو کشور را نیز بر عهده دارد، همکاری‌های دوکشور در حوزه‌های اقتصادی و تجاری را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

محمد جواد ظریف در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های مهم دو طرف برای همکاریهای اقتصادی دوجانبه، خصوصا در حوزه مبادلات تجاری و همکاری در حوزه نفت و گاز، کشاورزی، زیرساخت‌های بخش گردشگری و حوزه‌های حمل و نقل هوایی و دریایی بر ضرورت بهبود و ارتقای مناسبات در این حوزه ها از طریق برطرف ساختن موانع موجود و هدف گذاری برای نیل به جایگاه متناسب با ظرفیت‌های دو طرف تاکید کرد.

خانم ریس ماروتو وزیرصنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور، علاقه مندی اسپانیا به تقویت روابط اقتصادی و تجاری با کشورمان در چارچوب نقشه راه همکاری های دو کشور را اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با پایان بحران کرونا، دوره جدید همکاریهای اقتصادی دوجانبه آغاز شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها