کد خبر: 485855
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۹:۲۰:۰۰
| |

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

5 کشته در واژگونی خودرویی در شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو 206 اس دی به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص در حاشیه جاده داخل کانال آبی که خشک بود واژگون شده که طی این حادثه 5 نفر کشته شدند.

5 کشته در واژگونی خودرویی در شرق تهران
کد خبر: 485855
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت 23:07 دیشب این حادثه در بزرگراه شهید یاسینی، زیر پل شهید بابایی به سامانه 125 اطلاع داده شد که بی درنگ ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، جلال ملکی افزود: یک دستگاه خودرو پژو 206 اس دی به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص در حاشیه جاده داخل کانال آبی که خشک بود واژگون شده بود.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت این حادثه این خودرو سواری کاملا در هم تنیده شده بود، افزود: 5 سرنشین در داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز و 4 مرد و یک خانم را از داخل خودرو خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه سرنشینان این خودرو جوان و در سنین 30 تا 40 ساله بودند، گفت: به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد که همه سرنشیان این خودرو بدلیل شدت جراحات وارده جان باختند.

وی درباره علت این حادثه نیز گفت: در بررسی های اولیه مشحص شد که این خودرو در مسیر بزرگراه شهید بابایی تردد می‌کرده که به دلایل نامشخصی پس از برخورد با گاردریل‌های کناری بزرگراه به پایین و حاشیه جاده یاسینی سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت اصلی این حادثه مرگبار را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد.

بزرگراه های شهیدان یاسینی و بابایی در شمال شرق تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها