کارشناس سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:

پیش‌بینی افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور

 کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق کشور خبر داد و گفت: یکشنبه و دوشنبه روند افزایش نسبی دما نیمه شمالی کشور را شاهد خواهیم بود.

پیش‌بینی افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور
کد خبر: 485873
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۹:۴۲:۰۵

اعتمادآنلاین| «کبری رفیعی» به تازه‌ترین وضعیت جوی کشور اشاره کرد و افزود: امروز در استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی، همدان و همین طور شمال و شرق فارس، کرمان، غرب یزد و ارتفاعات گلستان و مازندران به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی، در برخی از مناطق همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: امروز در شرق کشور به ویژه در زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

رفیعی گفت: فردا (یکشنبه) در ارتفاعات البرز مرکزی و استان های دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و دوشنبه در غرب اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: یکشنبه و دوشنبه روند افزایش نسبی دما نیمه شمالی کشور را شاهد خواهیم بود. روز سه‌شنبه در مناطقی از استان‌های شمال غرب کشور و غرب سواحل خزر و دامنه‌های البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و کاهش موقتی دما نیز در این مناطق رخ می‌دهد.

وی افزود: امروز آسمان تهران نیمه ابری تا ابری در ساعات بعدازظهر همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود، حداکثر دما در تهران امروز به 29 درجه بالای صفر می‌رسد، حداقل دما نیز فردا صبح 18 درجه بالای صفر خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها