کد خبر: 486014
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۳:۰۴:۴۰
| |

پرواز از روسیه به چه کشورهایی برقرار است؟

در جلسه ستاد عملیاتی دولت روسیه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شد که این کشور ترافیک هوایی خود به پنج کشور ایسلند، مالت، مکزیک، پرتغال و عربستان را نیز از سر بگیرد و با احتساب این کشورها روسها می توانند با رعایت الزامات بهداشتی و همه گیری به 30 کشور مسافرت کنند.

پرواز از روسیه به چه کشورهایی برقرار است؟
کد خبر: 486014
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۳:۰۴:۴۰

اعتمادآنلاین| دولت روسیه اعلام کرد: با احتساب 5 کشور جدید، برقراری پروازها از این کشور به 30 کشور خارجی که بیماری کووید-19 در آنها به کنترل در آمده افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا در جلسه ستاد عملیاتی دولت روسیه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شد که این کشور ترافیک هوایی خود به پنج کشور ایسلند، مالت، مکزیک، پرتغال و عربستان را نیز از سر بگیرد و با احتساب این کشورها روسها می توانند با رعایت الزامات بهداشتی و همه گیری به 30 کشور مسافرت کنند.

روسها قبلا هم می توانستند به 25 کشور شامل ارمنستان، جمهوری آذربایجان، بلاروس، هند، قزاقستان، ویتنام، ونزوئلا، یونان، آلمان، سنگاپور، صربستان، اتیوپی، قطر، قرقیزستان، کره جنوبی، مصر، امارات متحده عربی، سوئیس، سریلانکا، ازبکستان، فنلاند، ژاپن، مالدیو، کوبا و سیشل مسافرت کنند.

در وبسایت دولت روسیه آمده است: «علاوه بر برقراری پرواز به مقصد کشورهای جدید، افزایش تعداد پروازهای منظم به کره جنوبی، فنلاند و ژاپن نیز مورد موافقت این ستاد قرار گرفت.

پیش از این، تعداد پروازها به توکیو سه بار در هفته از مبدا مسکو و یک پرواز هم از ولادی وستوک بود. برای کره جنوبی نیز هر هفته تنها یک هواپیما از مسکو به سئول می رفت.

علاوه بر این شهروندان روس می توانند از 25 ماه می (کمتر از دو هفته دیگر) علاوه بر مسکو از فرودگاههای 27 شهر روسیه به خارج از کشور پرواز کنند. این شهرها شامل آستاراخان، یکاترینبورگ، ایرکوتسک، ماخاچکالا، مینرالنیه وودی، نیژنی نووگورود، پرم، کمرووو، پتروپاولوفسک-کامچاتسکی، خاباروفسک، بارناول، بلگورود، ولگوگراد، وورونژ، کالوگا، کراسنودار، لیپسوم، ساراکتو، اوتسبورگ، ساتوچ، اوتسبورگ، ساتوچو، اوتسبورگ، سوتسبورگ، سالوچوک، نالچو یوژنو-ساخالینسک خواهند بود.

در عین حال پروازها به انگلستان، تانزانیا و ترکیه به دلیل اوضاع ناپایدار شیوع ویروس در این کشورها تا 1 ژوئن 2021 به حالت تعلیق درآمده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها