کد خبر: 486022
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۳:۲۴:۰۱
| |

افزایش 14 درصدی اهدای خون در ماه رمضان 1400/ نیاز به خون همچنان باقی است

مدیر کل انتقال خون استان تهران اعلام کرد: میزان مراجعه اهدا کنندگان خون در ماه رمضان با 15 درصد افزایش نسبت به سال 99 به 26 هزار و 108 نفر در سال 1400 رسید.

افزایش 14 درصدی اهدای خون در ماه رمضان 1400/ نیاز به خون همچنان باقی است
کد خبر: 486022
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۳:۲۴:۰۱

اعتمادآنلاین| محمدرضا مهدی‌زاده افزود: شهروندان تهرانی در سال جاری نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری از اهدای خون نشان دادند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل انتقال خون استان تهران در ادامه گفت: آمار اهدای خون نیز با 14 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 20 هزار و 436 واحد در سال جاری رسید همچنین در ماه مبارک رمضان سال جاری آمار اهدای مستمر خون 18 درصد و اهدای خون افراد با سابقه 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

وی ادامه داد: در ماه رمضان سال 1400 تعداد 19 هزار و 734 هزار مرد و 702 زن خون اهدا کردند.

بنابر اعلام روابط عمومی انتقال خون استان تهران، مهدی زاده ضمن تشکر از اهداکنندگان خون که طی این مدت و همه روزهای سال با فداکاری و همه سختی های همه گیری کووید 19 اهدای خون را فراموش نمی کنند، گفت: اتفاق خوبی است که اهدای خون در روزهای خیزش کرونا بیش از پیش مدیریت شده و مردم آگاهانه و مسوولانه در چنین روزهایی نیز اهدای خون را فراموش نکرده اند اما نیاز به خون همچنان باقی است و استمرار این حرکت فداکارانه و حمایت حیاتی جان‌های زیادی را نجات می دهد.

ما نیز ضن تشکر از شهروندان از ایشان دعوت می کنیم همچنان اهدای خون را در برنامه زندگی خود قرار دهند و حامی بیماران باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها