کاخ سفید گزارش داد:

اقدام دولت بایدن به لغو برخی تصمیم‌های اتخاذ شده در دوره ترامپ

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا دستور لغو برخی تصمیمات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور از جمله در مورد محافظت از آثار باستانی و سانسور شبکه‌های اجتماعی را صادر کرده است. 

اقدام دولت بایدن به لغو برخی تصمیم‌های اتخاذ شده در دوره ترامپ
کد خبر: 486066
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۴:۰۷:۰۶

اعتمادآنلاین| کاخ سفید از تصمیم رئیس‌جمهوری آمریکا برای لغو برخی تصمیم‌های همتای پیشین خود خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا دستور لغو برخی تصمیمات «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور از جمله در مورد محافظت از آثار باستانی و سانسور شبکه‌های اجتماعی را صادر کرده است.

بایدن همچنین فرمان حفاظت از آثار و مجسمه‌های آمریکایی را که ترامپ پس از شروع تخریب بناهای تاریخی برای قهرمانان دوران استعمار در پی اعتراض‌ها علیه نژادپرستی در این کشور امضا کرده بود ، لغو کرد.

وی همچنین دستور توقف فرمان ساخت پارک مجسمه قهرمانان آمریکایی و نیز تغییر علامت تجاری کمک‌های آمریکایی ارائه شده در خارج از کشور و لغو فرمان مصونیت مقامات از پیگرد قانونی به دلیل نقض مقررات و فرمان جلوگیری از سانسور اینترنت را صادر کرد.

تمام احکام لغو شده توسط ترامپ از مه 2020 تا ژانویه 2021 امضا شده بود.

طبق گزارش کاخ سفید‌، بایدن قانون مهاجرتی ترامپ درباره امکان عدم اجازه اقامت به مهاجران به بهانه بار مالیاتی آن‌ها برای مودیان مالیات را نیز لغو کرد.

بایدن با تاکید بر اینکه چنین تصمیماتی در راستای خدمت به منافع آمریکا نیست، دستور انجام تغییرات لازم در قوانین فعلی را صادر کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها