رکورد عجیب خارجی‌های استقلال/ طلسم 95 دربی استقلال پا برجا ماند

بازیکنان خارجی استقلال در دربی 95 هم موفق به گلزنی نشدند تا این طلسم بعد از 95 بازی همچنان همراه با این تیم باشد.

رکورد عجیب خارجی‌های استقلال/ طلسم 95 دربی استقلال پا برجا ماند
کد خبر: 486106
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۴:۵۸:۵۴

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر جمعه شب به مصاف پرسپولیس رفت و در حالی که برای بقا در کورس قهرمانی به شدت نیاز به پیروزی در این بازی داشت، با یک گل مقابل حریف خود شکست خورد که این دومین شکست متوالی آنها در ورزشگاه آزادی بود.

به گزارش مهر، شاگردان مجیدی با پذیرفتن این شکست نه تنها تا حدود زیادی شانس قهرمانی در این فصل را هم از دست دادند، بلکه حالا حتی برای کسب سهمیه از طریق لیگ برتر هم با مشکل جدی مواجه هستند و برای این منظور باید چشم به قهرمانی در جام حذفی داشته باشند.

یکی از نکاتی که در خصوص این دربی می‌توان به آن اشاره کرد، ناکامی بازیکنان خارجی استقلال در گلزنی بود تا بعد از 95 دربی همچنان نام هیچ بازیکن خارجی به عنوان گلزن آبی پوشان در این بازی ثبت نشده باشد.

در این بازی مهم هرویه میلیچ هافبک کروات استقلال از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت و 60 دقیقه برای آنها بازی کرد و در این مدت یک بار هم در موقعیتی قرار گرفت که شانس نصفه و نیمه‌ای برای گلزنی پیدا کرد، اما نتوانست از آن استفاده کند.

شیخ دیاباته مهاجم آبی پوشان هم که بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، از دقیقه 60 به بازی فراخوانده شد تا در نیم ساعت پایانی بازی فرصت حضور در میدان پیدا کند که این بازیکن هم علیرغم تلاشی که داشت، موفق به باز کردن دروازه سرخ پوشان نشد.

در حالی استقلالی‌ها در تمام سال‌هایی که مقابل پرسپولیس به میدان رفته‌اند توسط بازیکنان خارجی خود به گل نرسیده‌اند که در بین بازیکنان خارجی پرسپولیس عیسی ترائوره، ایمون زاید، بشار رسن و جری بنگستون موفق به گل زنی در دربی‌ها شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها