کد خبر: 486111
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۵:۱۰:۱۰
| |

چطور خدمات حرفه ای طراحی سایت در مشهد را انتخاب کنیم؟

فرض کنید که قرار است مهمانی بزرگی برگزار کنید که تمام افرادی که امکان دارد به مشتریان برند شما تبدیل شوند در آن حضور دارند. اگر خیلی سنتی نباشید و کمی با بازاریابی مدرن آشنا باشید ترجیح می دهید فضای مناسبی را برای مهمانان خود تعبیه کنید.

چطور خدمات حرفه ای طراحی سایت در مشهد را انتخاب کنیم؟
کد خبر: 486111
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۵:۱۰:۱۰

اعتمادآنلاین| فرض کنید که قرار است مهمانی بزرگی برگزار کنید که تمام افرادی که امکان دارد به مشتریان برند شما تبدیل شوند در آن حضور دارند. اگر خیلی سنتی نباشید و کمی با بازاریابی مدرن آشنا باشید ترجیح می دهید فضای مناسبی را برای مهمانان خود تعبیه کنید. با کمی روانشناسی و شناخت مخاطب تشخیص بدهید که چه چیزهایی باعث می شوند این افراد تا آخر در مهمانی شما حضور داشته باشند و آن قدر از مهمانی شما و تجربه حضور در آن لذت بگیرند و برای نیازهایشان پاسخ مناسب بگیرند که در انتهای شب وقتی محصولات خود را ارائه می کنید عده ای زیادی از آن ها بخواهند آن را بخرند.

واقعیت این است که همین مهمانی، بدون محدودیت افراد دعوت شده و با هزینه بسیار پایین تر هم اکنون در فضای دیجیتال حال برگزاری است. برخی برندها از آن درست استفاده کرده و پول هایشان را پارو می کنند و برخی دیگر باعث می شوند مهمانانی که با پای خود به این محیط رفته اند، کلافه شده و آنجا را برای همیشه ترک کنند و به آشنایانشان نیز گوشزد کنند که به این مهمانی نروند. سایت شما به عنوان هسته مرکزی فعالیت های دیجیتال تان، همان مهمانی همیشگی و دائمی است که می تواند با هزینه کم، بردهای زیادی را برایتان به وجود بیاورد.

چرا طراحی سایت در مشهد اهمیت دارد؟


باید بدانید که اگر تا سال 2020 هم رویکرد مردم ایران نسبت به سایر کشورها برای خرید آنلاین و ارتباط گرفتن با کسب و کارهای دیجیتال کمی متفاوت بود، اما حالا به مسیر اصلی پروسه سفر مشتری تبدیل شده است.

همه گیری کرونا باعث شد جمعیت بزرگسال بیشتری به ابزارهای دیجیتال دسترسی و تسلط پیدا کنند و قرنطینه و اقدامات این چنینی مردم را به کشف و عادت کردن به کسب و کارهای اینترنتی سوق داد.

خرید اینترنتی که تا همین چند سال پیش با اندکی ترس و دودلی همراه بود، حالا روتین زندگی اغلب افراد جامعه شده و گوگل کردن در باره هرچیز و پیش از هر اقدام، چنان به روز مرگی گره خورده است که نمی دانیم پیش از این چطور برای سوالات خود پاسخ دریافت می کردیم.

حالا هرچیزی، اعم از کسب و کارها، دانش و اطلاعات و ... که در دنیای واقعی و سه بعدی اطراف ما وجود دارد، نسخه ای در دنیای دیجیتال هم دارد. ممکن است کمی بی رحمانه به نظر برسد اما کسب و کاری که از این دنیا جا بماند به راحتی محو خواهد شد.

تاثیر طراحی سایت در موفقیت برند


ممکن است این طور به نظر نرسد اما مخاطبان آنلاین برندها بسیار باهوش و نکته سنج شده اند. آن ها در سطح اینترنت آن قدر سایت های مختلف را تجربه کرده اند که حالا در زیر چند ثانیه و فقط با ورود به یک سایت تمام فعالیت برند را آنالیز می کنند. اگر زمان لود سایت شما بیش از حد انتظارشان باشد، به راحتی سایت شما را ترک گفته و به سراغ گزینه های دیگر می روند.

جدا از عوامل فنی، مواردی مثل انتخاب رنگ و ظاهر سایت، اعم از جای دکمه ها، متون استفاده شده، پروسه خرید و قرار دادن اصولی فراخوان های اقدام در سایت، به راحتی می تواند افراد را به مشتریان شما تبدیل کند و یا برعکس، مشتریان بالقوه شما را از خرید و حتی بازدید از برند شما منصرف کند.

در واقع کیفیت محصول و خدمات شما بخشی از موفقیت فعالیت های دیجیتال برند شما را تضمین می کند. بخش بزرگ تری از ماجرا، به تجربه و خلاقیت طراح و چگونگی به کارگیری دانش و مهارتش در راستای اهداف بازاریابی شماست!

چطور بهترین مرکز طراحی سایت در مشهد را بیابیم؟


این که چه کسانی می توانند به ساخت فضای مناسب برای میزبانی از مخاطبان آنلاین شما کمک کنند از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

طراح سایت برند، صرفا فردی فنی که با قابلیت های ویژه کدنویسی و طراحی نیست. بلکه در کنار همه این ها به تکنیک‌های روانشناسی و شناخت مشتری نیز تسلط دارد و شم بازاریابی خوبی نیز دارد.

اگر بخواهید برگزاری مهمانی آنلاین خود را به دیگران بسپارید، تیمی را انتخاب می کنید که علاوه بر دریافت هزینه منطقی، بتواند نقاط قوت برند شما را به نمایش بگذارد، باعث شود افراد از همان ابتدا به روش های مختلف و با جزییاتی که شاید خودشان هم متوجهش نباشند به برند اعتماد و علاقه پیدا کنند. سپس سر نخ هایی که به درستی برایشان کار گذاشته شده را دنبال کنند تا به خرید برسند.

در بخش بعدی بهترین برند طراحی سایت در مشهد را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های طراحی خوب
طراحی خوب بایستی شامل سه ویژگی باشد:

ظاهر مناسب با روحیات مشتریان بالقوه


طراح سایت بایستی تشخیص بدهد که مخاطبان احتمالی شما چه روحیاتی و اهدافی دارند و به سمت چه رنگ ها و طراحی های بیشتر جذب می شوند. ممکن است کاربران سایت شما با مشاهده یک المان گرافیکی در سایت اعتمادشان به شما را از دست بدهند. در صورتی که همان عنصر در سایتی با مخاطبان متفاوت نتیجه معکوس بدهد.


کاربری ساده و جذاب برای کاربران


حتی اگر سایت زیبایی را طراحی کرده و محصولات با کیفیتی ارائه کرده باشید، اما مشتریان برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود در دسته بندی ها گم بشوند یا در کاربری سایت شما با مشکلات و سردرگمی مواجه شوند، به زودی نرخ پرش بالا را تجربه خواهید کرد و مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.

سرعت لود مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی

طراحی سایت

آمارها حاکی از آن هستند که مخاطبان وبسایت ها بیش از هفت ثانیه منتظر لود شدن سایت ها نمی مانند و اگر این زمان بگذرد از سایت خارج شده و به سراغ گزینه های بعدی می روند. اگر سایت شما به دلایل مختلف فنی و حتی موارد ساده ای مثل انتخاب تصاویر با حجم بالا، سرعت مناسبی نداشته باشد، گوی و میدان را دو دستی تقدیم رقبای خود کرده اید‍!

طراحی سایت

بنابراین بهتر است پیش از انتخاب طراح سایت، نمونه کارهای تیم های منتخب را به دقت بررسی کنید و خودتان در آن ها کمی وقت بگذرانید تا ببینید این فاکتورها در آن رعایت شده یا خیر!

برندهای شناخته شده طراحی سایت در مشهد


شرکت ها و خدمات دهنده های بسیار در شهر مشهد خدمات طراحی سایت انجام می دهند. طبق بررسی های انجان شده، یکی از قوی ترین خدمات دهنده هایی که تا حد بسیار زیادی با فاکتورهای ذکر شده مطابقت می کند، تیم طراحی آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس است. از مزایای ویژه این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی سایت ریسپانسیو و بهینه شده برای موتورهای جستجو

ارائه سایت بهینه و سبک برای افزایش سرعت سایت

پشتیبانی پس از طراحی به مدت سه ماه

طراحی سایت با امنیت بالا و رعایت پروتکل های امنیتی

منبع : https://tasagency.net/web-design-in-mashhad/

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها