مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

لاریجانی، قدر نیست کار ویژه‌ای انجام دهد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: علی لاریجانی شخصیت منطقی و متفکری است و کاندید شدنش اتفاق خوبی است اما کار خاصی نمی‌تواند انجام دهد و با تمام احترامی که به او می‌گذارم و باور دارم در حد ریاست‌جمهوری هست اما قدر نیست کار ویژه‌ای انجام دهد.

لاریجانی، قدر نیست کار ویژه‌ای انجام دهد
کد خبر: 486138
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۷:۳۵:۳۵

اعتمادآنلاین| مصطفی هاشمی‌طبا گفت: با تمام احترامی که به آقای لاریجانی می‌گذارم و باور دارم در حد ریاست‌جمهوری هست اما قدر نیست کار ویژه‌ای انجام دهد.

به گزارش نامه نیوز، حضور سید ابراهیم رئیسی و علی لاریجانی مهم‌ترین اتفاقات روز آخر ثبت نام ریاست‌جمهوری است که می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد زیرا این دو شخصیت شاخص‌ترین افرادی هستند که در انتخابات ریاست‌جمهوری رقابت خواهند کرد.

مصطفی‌ هاشمی‌طبا در تحلیل ورود سید ابراهیم رئیسی به انتخابات گفت: «به نظرم می‌رسد که اگر سیدابراهیم رئیسی در قوه قضائیه می‌ماند بهتر بود؛ هم برای خودشان و هم برای دستگاه قضایی اما حالا که ایشان به میدان آمده است باید دید که آیا همه اصولگرایان بر او اجماع می‌کنند یا آنکه میان نامزدهای اصولگرا هم رقابت خواهد بود».

او ادامه داد: «من باور دارم همه دولت‌ها ادامه هم هستند و در سیاست‌های اصلی هیچ کدام فرقی با هم ندارند و اینکه می‌گویند اگر فلان شخصیت بیاید اوضاع تغییر می‌کند، حرف درستی نیست زیرا تا زمانی که یک اجماع ملی برای تغییر سیاست‌ها در کار نباشد وضعیت همین است که می‌بینید و به نظر من فرقی نمی‌کند اصلاح‌طلبان رویکار باشند، اصولگرایان بیایند یا حتی جبهه پایداری پیروز انتخاب شود و هیچ کدام از اینها نمی‌توانند مشکلات اصلی را حل کنند».

این فعال سیاسی درباره شخصیت علی لاریجانی هم گفت: «به نظر من علی لاریجانی شخصیت منطقی و متفکری است و کاندید شدنش اتفاق خوبی است اما کار خاصی نمی‌تواند انجام دهد و با تمام احترامی که به او می‌گذارم و باور دارم در حد ریاست‌جمهوری هست اما قدر نیست کار ویژه‌ای انجام دهد».

هاشمی‌طبا در پایان گفت: «اینکه کدام یک از آقایان رئیسی و لاریجانی انتخاب شوند بسته به تبلیغاتی دارد که انجام می‌دهند اما بازهم می‌گویم که کار ویژه‌ای از دست هیچ یک از اینها بر نمی‌آید. من خودم هم به دلیل آنکه باور دارم هیچ اتفاق مثبتی نمی‌توان رقم زد نامزد نشدم. سال 96 تصور می‌کردم می‌شود کشور را به سمت اصلاح امور و حل مشکلات برد اما حالا معتقدم که هیچ چیز قابل رفع و حل شدن نیست».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها