گوترش حمله به دفاتر رسانه‌ای را نقض قوانین بین‌الملل دانست

استفان دوجاریک درباره حملات هوایی اسرائیل به دفتر رسانه های در غزه، گفت: گوترش به همه طرفها یادآوری می کند که هرگونه هدف گیری بی رویه به ساختارهای غیرنظامی و رسانه ای، قوانین بین المللی را نقض می‌کند و باید به هر قیمتی از آن جلوگیری شود.

گوترش حمله به دفاتر رسانه‌ای را نقض قوانین بین‌الملل دانست
کد خبر: 486228
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت دبیرکل این سازمان حمله به دفاتر رسانه‌ها را نقض قوانین بین‌المللی می‌داند که باید از آن جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، استفان دوجاریک درباره حملات هوایی اسرائیل به دفتر رسانه های در غزه، افزود: دبیرکل از افزایش تعداد تلفات غیرنظامیان از جمله کشته شدن 10 نفر از اعضای یک خانواده از جمله کودکان، در نتیجه حمله هوایی اسرائیل شب گذشته به اردوگاه الشاطی در غزه که ظاهراً هدف آن یک رهبر حماس بوده، مبهوت است.

وی ادامه داد: دبیرکل همچنین از حمله هوایی اسرائیل که منجر به تخریب یک ساختمان مرتفع در غزه که دفاتر چندین سازمان رسانه ای بین‌المللی و همچنین آپارتمان‌های مسکونی را در خود جای داده بود، بسیار ناراحت است.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد اضافه کرد: گوترش به همه طرفها یادآوری می کند که هرگونه هدف گیری بی رویه به ساختارهای غیرنظامی و رسانه ای، قوانین بین المللی را نقض می‌کند و باید به هر قیمتی از آن جلوگیری شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها